פרטי התלונה

תלונות חוגלה

תלונות הכל לילד

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיתולים לא תקינים נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בחודש מרץ 2011 רכשנו שלוש חבילות חיתולים של חברתכם. למרבה הפלא, הבחנו כי החיתולים אינם סופגים כלל את הרטיבות ותינוקנו נותר רטוב כל פעם עד להחלפת החיתול. מיותר לציין, כי כמות החיתולים שנדרשה עד להבנת הבעיה הייתה גדולה וכן נאלצנו לרכוש בנוסף חיתולים של חברה מתחרה.
לאחר פרסום הפגם והתקלה באמצעי התקשורת, צמוד לזמן בו הבחנתי כי קיימת התקלה, פניתי אל מחלקת שירות הלקוחות ושוחחתי עימם. מחלקת שירות הלקוחות ציינה בפניי כי על כל חבילה שרכשתי אקבל שתי חבילות, קרי :עליי לקבל שש חבילות טיטולים. כמו כן, צוין בפניי כי יגיע אל ביתי שליח למסור לי את השוברים.
חרף המתנתי זה יותר מחודש, לא קיבלתי את השוברים לידיי ועל כן התקשרתי בשנית. נמסר לי ע"י נציגתכם כי השוברים חזרו אליכם מסיבה שאינה ידועה ונדרשתי למסור כתובת חלופית, וכך עשיתי.
אולם, למרבה ההפתעה, גם הפעם המתנתי יותר מחודש ולא קיבלתי את השוברים. לאחר יותר משמונה התקשרויות עימכם ולאחר שבכל פעם נמסר לנו כי השוברים בדרכם אלינו, נמסר לי על ידכם ביום 15.05.11 כי הדואר חזר וזאת משום שחלה טעות על ידכם ונשלחו אליי שוברים שתוקפם עד לחודש אפריל. עוד נמסר לי כי ביום 13.05.11 נשלחו אליי בדואר רשום. אולם, עד היום לא הגיעו אליי השוברים.
עלבון סוג הנזק :
שליחת שוברים או כל פיצוי כספי אחר פתרון נדרש :

חוגלה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה