פרטי התלונה

תלונות חוגלה

תלונות הכל לילד

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טיפול לקוי בתלונות. נושא התלונה:
ישראל מיטל שם/כינוי:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
אני מאוכזבת מהטיפול הלקוי בתלונות של חוגלה קימברלי. עוד לפני פסח חמותי ואני התלוננו על הטיטולים שלהם שדלפו אלי שלחו חבילה אחת כפיצוי "בגלל שהשתמשתי בטיטולים ולא נישארו לי" למרות שהיו לי 4 חבילות כאילו אגב מאז עברתי לפמפרס בגלל הטיפול הזה והטיטולים המאכזבים בפמפרס שלחו לי 2 שוברים לטיטולים כהתנסות ואהבתי. וחמותי שעד היום לא קיבלה כלום למרות ששלחה טיטול לשם עוד לפני פסח לה היו 2 חבילות ובדיעבד מאז הסתבר שעוד 3 שקנתה היו פגומות.. סך הכל מסתכם ב9 חבילות פגומות שהיו לנו.

אני לא מדברת גם על העובדה שקניתי 2 חבילות של נייר טואלט לילי 16 גלילים כפול שגם מהם שלחתי כבר לפני חודש דוגמית כי כל גליל היה מחולק ל2 חלק גדול וסליל של כמה מילימטרים לכל האורך שגרם להרבה ליכלוך בכל הבית "תחשבו איזה חגיגה זה לילדים" ועד היום לא זכיתי למענה בנדון.
אשמח אולי עכשיו לתשובה.
בברכה.
מיטל
ביזבוז כסף ועלבון סוג הנזק :
זיכוי מידי בהתאמה לכמות הפגומה של הטיטולים והנייר טואלט. פתרון נדרש :

חוגלה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה