פרטי התלונה

תלונות חוגלה

תלונות הכל לילד

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיתולים לא סופגים ושירות לקוחות גרוע נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כשלושה חודשים ילדתי ומאז משתמשת רק בחיתולים של האגיס, ברגע שעברתי למידה 2 התולים לא מפסיקים לדלוף.
זה פשוט מתסכל מאוד עד שאני מרדימה את הילד הוא מתעורר מבכי כי כולו רטוב, הכביסה המרובה כבר הפכה לשיגרה ולצאת מהבית פשוט מבצע אני צריכה לקחת איתי סטים של בגדים להחלפה . זה לא יתכן אי אפשר ככה זה לא אמיתי המצב הזה.
הדבר הכי מבזה זה שירות הלקוחות שלהם . אני אישה דתיה אין לנו טלויזיה בבית ולא נחשפתי לתקשורת שזה דבר שידוע ונמצא בטיפול.
בשיחה הראשונה לפני כחודשיים שוחחתי עם נצידה וביקשתי מנהל מפני שהיא לא נתנה הסבר שסיפק אותי כלל וגם לא אמרה שזו בעיה ידועה - עד היום אני מחכה למנהל.
התקשרתי שוב שלחו לי מעטפ מבוילת ושלחתי חיתול לחברה .
לפני כשבוע התקשרתי מפני שהבעיה לא פוסקת כלל זה הפך להיות שיגרה לצערי, ענה לי נציג שלא זכור לי שמו והצגתי בפניו את הבעיה ואת זה שאני מחכה חודשיים למנהל וביקשתי שיעביר אותי , הנציג ענה שיכול להיות שזה יקח בין חצי שעה לשעה ובכל זאת המתנתי ובמשך ההמתנה הנציג עלה לקו ואמר "עוד כמה דקות" במשך פעמיים ולא נתן לי להכניס מילה לבסוף המתנתי על הקו 53 דקות !!! והוא העביר אותי למרכזיה שאמרה שחוגלה סיימו לעבוד היום , נשרארתי פשוט עם דמעות בעיניים הוא פשוט עשה ממני צחוק ממש ככה זו עוגמת נפש שאין כמותה אני החלטתי לעזוב את כל הדברים שהיו לי ולהמתין כי זה ממש חשוב בעיני אבל ליחס כזה מבזה ומשפיל לא ציפיתי.
מאז חזרתי עוד כמה פעמים ועדיין מחכה למנהל . . .
נזק כספי וביזבוז זמן סוג הנזק :
התיחסות מהנהלה ופיצוי הולם על תקופה שכזו פתרון נדרש :

חוגלה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה