פרטי התלונה

תלונות חוגלה

תלונות הכל לילד

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טיטולים דולפים ומגבונים מלאים בסבון נושא התלונה:
יוסף נועה שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כארבעה חודשים פניתי לשירות לקוחות חוגלה להתלונן על טיטולים דולפים ומגבונים מלאים בסבון.
בשירות הלקוחות הבטיחו מספר פעמים שיחזרו אלי - אך ללא מענה.
כל פעם מחדש נציגי השרות אמרו שיש עומס מאד רציני וכולם מתלוננים - אלו היו המילים המדוייקות.
התקשרתי שוב ושוב (כארבע פעמים) ואף אחד לא טרח לחזור ולטפל בבעיה.
לפני כחודשיים בערך שלחתי פקס לחברה ורק לאחר שבועיים חזרו אלי ונאמר לי שישלחו לי מעטפה שאשלח דומה לבדיקה.
בתחילת חודש אפריל שלחתי את הדוגמאות.
לפני כ 3 שבועות התקשרה אלי נציגת שירות ואמרה שהיא קיבלה את הפקס (אחרי שכבר דברו איתי ושלחתי דוגמה והיא לא היתה מודעת לאף אחד מהדברים הנ"ל)
היום התאריך 1.6.11 - לא קיבלתי מענה לאף אחת מתלונותי, התקשרתי היום שוב 3 פעמים - כל פעם שמו אותי על המתנה מאד ארוכה , בשיחה השניה נציגת השירות נתנה לי את הטלפון של מאירה ואמרה שהיא זמינה עכשיו, נסיתי ליצור קשר למעלה מרבע שעה, אך אין מענה בשלוחה....עד שבשיחה השלישית הבטיחו לי שיעבירו למנהלת את המספר טלפון שלי.
אני עדיין ממתינה שיחזרו אלי.
חברה בגודל כזה עם שירות לקוחות לקוי ביותר.
עלבון, זלזול ועוגמת נפש! סוג הנזק :

חוגלה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה