פרטי התלונה

תלונות חוגלה

תלונות הכל לילד

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי וגרוע ממוקד שירות הלקוחות של חוגלה קימברלי נושא התלונה:
טמם נועה שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏31 ‏מרץ ‏2011 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
במהלך חודש מרץ רכשתי 4 חבילות טיטולים של האגיס מידה 4+ מסוג כותנה אורגנית , לאחר פנייתי ופניית קהל רב לחברת חוגלה קיבמברלי עקב טיטולים קרועים ואינם סופגים ושכל החבילות נזרקו לפח עקב מוצר פגום, נשלחו אליי 4 שוברים לרכישת טיטולים בסופר פארם .הנציגה שטיפלה בי לא מסרה כי שולחת שוברים שהם בתוקף לחודש בלבד (עד 31.04.11). קיבלתי את השוברים בדואר בזמן שהייתי בחופשה בחו"ל ,וכשאספתי אותם מהדואר ראיתי כי הם אינם בתוקף למימוש , פניתי לשירות הלקוחות שוב שמסרו כי יש לשלוח את השוברים בדואר רשם ומיד לאחר שיקבלו אותם ישלחו אליי חזרה שוברים ברי תוקף . השוברים נשלחו בדואר רשום על ידי בתחילת חודש מאי , ולאחר בדיקה מול דואר ישראל הם הגיעו לתיבת הדואר של שירות הלקוחות חוגה קיברלי ולטענתם לא אספו את המכתב מתיבת הדואר, השירות הגרוע והלקוי מתחיל מכאן בעצם , כאשר כל פעם שאני פונה לשירות לקוחות הם מוסרים לי כי הדואר ששלחתי " בבדיקה" ויחזרו אליי עם תשובה ורק לאחר שיראו את השוברים שנשלחו אני ייקבל שוברים ברי תוקף חזרה ,אך אף פעם לא חוזרים אליי ,כבר חודשיים אני רודפת אחריהם על מנת שישלחו לי את השוברים חזרה ,שירות כזה גרוע עם הבטחות שווא חוזרות אףפעם לא חוויתי באף חברה , שוחחתי עם מס נציגים: נינה,איתי ועוד שאני לא זוכרת את שמם . אני כבר התייאשתי מלקבל את השוברים חזרה ,או לקבל שיחה חזרה כפי שהובטח לי מנציגים רבים. כל פעם שאני מתקשרת מבטיחים לחזור אך לא חוזרים. אם תעזרו לי בנושא אני אשמח מאוד.
עוגמת נפש סוג הנזק :
קבלת 4 שוברים ברי תוקף בדואר פתרון נדרש :

חוגלה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה