טיטולים פגומים |
נושא התלונה: |
יום ראשון 29 מאי 2011 |
תאריך האירוע: |
אזור הדרום |
אזור: |
תיאור הבעיה:
עד לבעיה זו הייתי קונה מצבור של חבילות טיטולי האגיס.
פניתי טלפונית לשרות לקוחות של חברת חוגלה (האגיס) לגבי 3 חבילות טיטולים פגומות. שם נמסר לי כי ישלחו מעטפה בה אצרף את 3 טיטולים (מדגמית מכל חבילה), עם מכתב מצורף. וכך עשיתי.
התקבל מכתב תשובה ממנהלת השירות - גושן מאירה, עם שובר לחבילת טיטולים אחת.
בתאריך 14/6/11 פניתי במכתב חזרה וציינתי כי שלחתי 3 סוגים שונים של טיטולים: מהסדרה האורגנית: אחד במידה 5, אחד במידה 4+ ועוד אחד נוסף מהסדרה הישנה (מה שלא משאיר ספק לגבי 3 חבילות שונות...)
עד היום לא התקבלה תשובה.
כשיצרתי קשר נמסר לי כי מופיע אצלם במערכת שהתקבל רק טיטול אחד במידה 5 (כאשר כל השלושה נשלחו באותה מעטפה)(???) ושאין עם מי לברר את הנושא לעומק, אלא אם כן אשלח שוב דוגמיות...
אגב, עד היום הילד כבר נגמל, אך אני דורשת צדק!
|
כספי |
סוג הנזק : |
לא משנה העיקר שיהיה מיידי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|