פרטי התלונה

תלונות חוגלה

תלונות הכל לילד

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טיטולים פגומים נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏29 ‏מאי ‏2011 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
עד לבעיה זו הייתי קונה מצבור של חבילות טיטולי האגיס.
פניתי טלפונית לשרות לקוחות של חברת חוגלה (האגיס) לגבי 3 חבילות טיטולים פגומות. שם נמסר לי כי ישלחו מעטפה בה אצרף את 3 טיטולים (מדגמית מכל חבילה), עם מכתב מצורף. וכך עשיתי.
התקבל מכתב תשובה ממנהלת השירות - גושן מאירה, עם שובר לחבילת טיטולים אחת.
בתאריך 14/6/11 פניתי במכתב חזרה וציינתי כי שלחתי 3 סוגים שונים של טיטולים: מהסדרה האורגנית: אחד במידה 5, אחד במידה 4+ ועוד אחד נוסף מהסדרה הישנה (מה שלא משאיר ספק לגבי 3 חבילות שונות...)
עד היום לא התקבלה תשובה.
כשיצרתי קשר נמסר לי כי מופיע אצלם במערכת שהתקבל רק טיטול אחד במידה 5 (כאשר כל השלושה נשלחו באותה מעטפה)(???) ושאין עם מי לברר את הנושא לעומק, אלא אם כן אשלח שוב דוגמיות...
אגב, עד היום הילד כבר נגמל, אך אני דורשת צדק!
כספי סוג הנזק :
לא משנה העיקר שיהיה מיידי פתרון נדרש :

חוגלה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה