פרטי התלונה

תלונות חוגלה

תלונות הכל לילד

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
3 חבילות טיטולים פגומות נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
לפני ראש השנה רכשתי דרך שופרסל דיל, 3 חבילות טיטולים פרימיום מידה 5.
לתדהמתי, בכל אחת מן האריזות, מחצית מהטיטולים היו פגומים.
(סרט ההצמדה היה קרוע, תלוש, או "עומד על חוט השערה".
יצרתי קשר עם חברת "חוגלה".
ראשית, זמן רב מאוד לקח, עד שחזרו אליי לצורך לקיחת פרטים על התלונה. שנית, הם שלחו אליי מעטפה מבויילת (דואר 24 שעות) ובה נדרשתי לשלוח דוגמא לאחד הטיטולים הפגומים.
רק לפני ימים ספורים, קיבלתי בדואר תגובה לתלונה: חברת חוגלה מצטערת על המוצר הפגום ושהעניין בבדיקה. בנוסף, קיבלתי תלושים על סך 30 שקלים.
כשנוכחתי לגלות את הפיצוי שקיבלתי, בתמורה ל-3 חבילות פגומות (שכידוע כל אחת עולה בסביבות 40 שקלים) כעסתי מאוד. אינני צריכה את התלושים הללו שאף לא מכסים מחיר של חבילת טיטולים אחת, אינני מבקשת פיצוי, אלא תמורה לקנייתי. מאחר שרכשתי 3 חבילות שהיו פגומות, מן הראוי שאקבלן בחזרה, או את כספי. את הכסף לחבילות הטיטולים הללו, לא מצאתי על העצים וכן אין מדובר בקופסת שימורים פגומה.

חוגלה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה