פרטי התלונה

תלונות חוגלה

תלונות הכל לילד

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות גרוע של החברה נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏01 ‏מרץ ‏2011 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
הינני לקוחה טובה של חיתולי האגיס מיום לידת ביתי , במשך יותר משנה של שימוש בחיתול לא היתה לי שום בעיה , הבעיות החלו ברגע שהאגיס עברו לחיתולי הכותנה שלהם , ואני כלקוחה מסורה רכשתי את המוצר החדש והמבטיח ,שבדיאבד הביא לי רק בעיות האשמות עוגמת נפש ובזבוז זמן יקר .
הילדה היתה חוזרת הביתה ספוגה בפיפי מהגן כל פעם מחדש , צעקתי על הגננות בגן בטענה שהן לא מחליפות לילדה חיתול בזמן וזה מה שמביא אותה למצב הזה , הגננות כל פעם מחדש טענו שזה לא נכון ואולי יש בעיה בחיתולים , אך אני כלקוחה מרוצה לא העלתי בדעתי שבאמת זו הסיבה , עד שהתחלתי לשים לב לזה גם בבית בלילות ובסופי שבוע . ממש בסמוך לכך יצאה הודעה בחדשות שהאגיס גילו שהיתה בעיה בייצור המוצר החדש וביקשו מכל הלקוחות לפנות אליהם ע"מ לקבל חיתולים חליפיים לאילו שרכשו וכמובן פיצוי אשר ארע , ברגע ששמעתי זאת קודם כל התנצלתי בפני הגננות בגן וכמובן פניתי לחברה היות והיו לי בבית 4 חבילות שבחלקן ארוזות ובחלקן בתיפזורת במגירת החיתולים כמו כן נתתי עוד שקית של חיתולים אותם החזרתי מהגן , לאחר מספר ימים , מהר יחסית הגיע שליח אליי הביתה ולקח את החיתולים הפגומים ונתן לי במקומן 4 חבילות חדשות , אך שום פיצוי לא קיבלתי , למחרת או מספר ימים אחרי פניתי שוב לחברה והסברתי שלא קיבלתי שום דבר מלבד 4 חבילות תמורת הפגומות , אמרו לי אין בעיה אנחנו נשלח לך שוברים הביתה כפיצוי הם יגיעו אליך בדואר , כמובן חיכית וחיכית ושום דבר לא הגיע , פניתי שוב לשרות הלקוחות של החברה וגוללתי בפניהם את כל הסיפור , הם טענו שהם נמצאים בתקופה לחוצה בגלל כל ההחזרות ביקשו להיות סבלנים וזה יגיע עד סוף החודש , כמובן האמנתי וחיכיתי ושם דבר לא הגיעו , אחרי חודש וחצי חזרתי אליהם שוב בקשתי שיבדקו את כל ההיסטוריה שלי איתם אך הם טענו שאין תיעוד לכל , ביקשתי לפנות לאחד המנהלים ואמרו לאין אפשרות הם יעבירו את זה הלאה ואחד המנהלים יחזור אליי , כמובן שגם זה לא קרה , המשכתי לנסות ולפנות אליהם שוב אחרי מספר שבועות ושוב אמרו לי את אותו הדבר , בקיצור לאחר שיחות וטירטורים רבים חזרה אליי אחת המנהלות ובשיא חוצפתה עוד האשימה אותי על כך שלמה באותו יום שלא קיבלתי פיצוי למרות שהובטח לי לא פניתי אליהם , למרות שניסיתי להסביר לה שוב בפעם המיליון את כל השתלשלות העניינים לא הצלחתי לקבל ממנה כל מענה אולם ,
לסיכומו של עניין לא קיבלתי שום פיצוי מחברת האגיס וכמובן יצאתי מאוד מאוכזבת בעיקר מהשרות הגרוע שקיבלתי לאורך כל הדרך.
עוגמת נפש סוג הנזק :
התנצלות ופיצוי ראוי . פתרון נדרש :

חוגלה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה