פרטי התלונה

תלונות חוגלה

תלונות הכל לילד

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טיטולים פרימיום< נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
[email protected] כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום,

לצערי אין מענה במס' שמופיע באתר של חוגלה- קימברלי והמייל שמופיע באתר שלכם עמוס במיילים ולכן המייל שלי לא מצליח להתקבל אצלכם!!!
לכן אצטרך לרשום את דבריי.

רכשתי לבני בן השנתיים וחצי את מוצרכם, טיטולים פרימיום מידה 5, חצי מהטיטולים נקרעים לי בזמן ההחתלה!!! החלק של הסקוצ' נקרע! כמה שאני מחתלת אותו בעדינות שחלילה לא ייקרע (כי זה קרה לי המון פעמים!!!) - הסקוצ' תמיד נשאר לי ביד!!!

חייבת לציין שאני רוכשת רק טיטולים פרימיום בגלל האיכות והמחיר (לבני ולבתי בת ה- 5 חודשים) אך כנראה התחלתם לזלזל ועברתם לנייר שנקרע בקלות ובא לכם להרוויח עוד קצת על חשבון לקוחות נאמנים... המוצר נהיה ממש תת איכות וממש אכזבה!!!

דורשת את כספי בחזרה! לא יכול להיות שארכוש חבילת טיטולים ב- 50 ש"ח וחצי מהחבילה אני זורקת לפח בגלל פגם שלכם!

היום זה קרה לי שוב (כמעט כמו בכל יום) והפעם לא אנוח עד שאקבל את כספי בחזרה ! לא ייתכן שבכל החתלה הטיטול ייקרע לי- מרגיז מאוד!!!!

אם ברצונכם לבדוק זאת, מס' הטיטול הוא 1209221410 (הטיטול שמור אצלי. אם תרצו לבדוק אותו אתם מוזמנים לקחת אותו)

שלחו לי בבקשה את כספי !

לימור רחמים

תודה.

ועוד משהו- יש לי חבילה סגורה של טיטולים מידה 3 ואני הולכת להחזיר אותו לסופר ולרכוש חברה אחרת, לא בא לי לשלם כ"כ הרבה כסף בשביל לקבל מוצר עם דפקט!


כספי סוג הנזק :
החזר כספי מלא!!! ולא בתווים לרכישת מוצרי חוגלה!!! פתרון נדרש :

חוגלה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה