פרטי התלונה

תלונות חוגלה

תלונות הכל לילד

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיתולי האגיס וטיטולים פגומים נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
בתחילת 2011 רכשתי 2 חבילות האגיס מספר 2 פגומות. לפני אותה רכישה השתמשתי בהאגיס מס' 2 והכל היה בסדר איתם- היו קצת נזילות, אבל בגדר הנורמה שציפיתי מתינוקת קטנטונת. מתוך שתי החבילות המדוברות- פתחתי אחת, והנזילות היו איומות! אציין כי לא מדובר במידה לא מתאימה מכיוון שנשארו קצת חיתולי האגיס מהחבילה ה"טובה" והם כאמור היו בסדר גמור. וכשאני אומרת "נזילות" הכוונה לקקי שברח בעיקר מהחלק העליון והגיע עד לידיים שלה!! דבר שמעולם לא קרה לפני או אחרי השימוש באותה חבילה פגומה!
את החבילה השניה השארתי בבית סגורה, התקשרתי לש"ל של חוגלה, השארתי כתובת וקיבלתי הבטחה שהבעיה ידועה ויישלחו אלי קופונים. זה לא קרה.

כשעברנו לשלב 3 החלטתי לנסות לרכוש "טיטולים", החבילה הראשונה היתה בסדר, החבילה השניה- פגומה! כל החלק של החיתול שנוגע בעור התינוק היה דביק! ומרוב שהיה דביק- הוא נדבק לעצמו!
ניסיתי בכ"ז להשתמש באחד, מה שהוביל לפריחה אצל ביתי והפסקה מיידית בשימוש.

הפעם כשניסיתי ליצור קשר עם שרות הלקוחות- לא היה מענה. ניסיתי בשעות שונות ביום, חיכיתי לעיתים מעל רבע שעה, ו-נאדה! אף אחד לא עונה!

בייאושי הרב, הפסקתי עם הנסיונות להתקשר ואת החבילות השארתי בבית.

לקראת חג ראש השנה קיבלתי מהאגיס מכתב (כלומר- יש להם את הכתובת שלי), עם התנצלות על התקלה שהיתה ומגנטים למקרר. כמה שהפכתי וחפרתי במכתב- לא היה זכר לקופונים שהובטחו לי איי שם בתחילת 2011

בתאריך 4.10 פניתי להאגיס בפייסבוק על גבי הדף שלהם, מענה קיבלתי בפרטי עם הבטחה שמעבירים את הפרטים שלי לש"ל וייצרו איתי קשר. כעבור חודש וחצי (כשלאור כל המקרים היה לי דיי ברור שלא יחזרו אלי) פניתי שוב בשאלה מתי ייצרו איתי קשר, הפעם זה לקח להם מהר ותוך יום-יומיים קיבלתי מהם טלפון. בטלפון התבקשתי לשלוח להם חיתול בדואר, הסברתי להם שאין לי אפשרות כזאת (אני לא גרה בעיר), הציעו לי שליח לאותו היום, הסכמתי אך הם התחרטו והציעו לי לשלוח דרך הסוכן שלהם באחד הפארמים.

ארזתי שני חיתולים (אחד האגיס ואחד טיטולים) בצרוף מכתב מסביר ושלחתי בדרך שהוצעה לי

אתמול קיבלתי מהם מכתב:
1. לפי בדיקות המעבדה שנערכו לחיתולים עולה כי הם תקינים
2. 50 ש"ח בתלושי "רב תו"

אם חשבתי שסיימתי להתאכזב מחוגלה, הרי שהמכתב הזה היה סטירת לחי מצלצלת!
חיתול מלא דבק נחשב לחיתול תקין? חיתול דולף נחשב לתקין?
50 ש"ח נראה להם פיצוי הולם על כמעט 200 ש"ח ששוכבים אצלי בבית קרוב לשנה?
ברב תו לחנויות שברובן המוחץ אינני פוקדת, ואין לי צורך בהן? אני באמת לא צריכה בגדים ולא צריכה אביזרים לבית וגם לא כלי נגינה או ספרים, כל מה שביקשתי זה חיתולים תקינים לבת שלי! מוצר שב"רב תו" אני יכולה לרכוש אך ורק בשופרסל, רשת שאני לא זוכרת מתי הייתי בה בפעם האחרונה.

אני לא מבקשת פיצוי על עוגמת הנפש המתמשכת, על חוסר האמינות של חוגלה שהוכחה פעם אחר פעם, גם לא על כל מכונות הכביסה שהופעלו בגללם או על הטוסיק האדום של הבת שלי.

כל מה שאני מבקשת זה התייחסות רצינית לתלונות ופיצוי מתאים (חיתולים תקינים במקום חיתולים תקולים)

ולעובדי המעבדה שבדקו את החיתולים ששלחתי- אני מוכנה לשלוח להם את כל החבילות כדי שישתמשו בהם לילדים שלהם, אולי אז אקבל תשובות קצת פחות מגוכחות מ"החיתולים תקינים"


מצפה מחוגלה לתשובה שלא תזלזל באינטלגנציה שלי.
כספי סוג הנזק :
החזר כספי הולם פתרון נדרש :

חוגלה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה