פרטי התלונה

תלונות חוגלה

תלונות הכל לילד

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות גרוע ומוצרים פגומים נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏29 ‏נובמבר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לפני חודשיים נולדה לי תינוקת ראשונה וכחלק מחבילת הלידה קניתי לה חבילות טיטולים של האגיס, בשתי החבילות הראשונות שפתחתי היו 4 טיטולים פגומים פניתי אל חוגלה שם נציגה נחמדה הבטיחה שעל מנת שאהיה מרוצה וכי קורים מקרים כאלו היא שולחת לי בדואר רגיל פיצוי שובר לשתי חבילות טיטולים חדשות לאחר חודש פניתי שוב אל חוגלה מכיוון שלא קיבלתי שום דבר בדואר שם נציגה נוספת מסרה לי כי אכן היא רואה שנשלח לי פיצוי על שתי חבילות ושאני אפנה אליהם שוב בעוד שבוע על מנת שהשובר יחזור אליהם והם ישלחו לי אותו שוב לאחר שבוע פניתי שוב ואז ענתה לי נציגה ממש לא נחמדה שצחקה לי בטלפון ומסרה שאין מצב שישלחו לי שובר לשתי חבילות מקסימום ישלחו לי זיכוי על סך 30 ש"ח ביקשתי שתאזין לשיחה ושמנהל יחזור אליי כמובן שהיא חזרה אליי לאחר חמש דקות ומסרה כי האזינה לשיחה ולא הובטח דבר כזה ביקשתי גם להאזין לשיחה ושוב ביקשתי מנהל היא מסרה כי מנהלת פניות ציבור תחזור אליי לאחר 24 שעות למיותר לציין שעבר מאז השיחה הזו שבוע וחצי וכמובן אף אחד לא חזר אליי שרות מגעיל ומכוער מחברה שאמורה לכבד את עצמה אני היום מעדיפה לשלם טיפה יותר ולקנות מהמתחרים שלהם שם בינתיים לא נתקלתי במוצר פגום
עלבון סוג הנזק :
תגובה הולמת של מנהל בכיר בחברה פתרון נדרש :

חוגלה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה