|
|
|
|
|
|
איכות המוצר ואי קבלת מענה |
נושא התלונה: |
אזור השפלה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
היי , שמי ספיר אמא לילדה בת שנתיים ואחד בדרך בע"ה. ברצוני לשבח את חברת " בייבי - סיטר " מקבוצת DPL על טיטולים יוצאים מן הכלל , המחיר נוח הסחורה מעולה וזה זמין בהרבה סופרים שקרובים לבית . דבר אחד שמאוד מפריע לי .. לאחרונה הגננת של הילדה אמרה לי שכמה טיטולים נקרעו לה בזמן שהיא באה לסגור ולכן נאצלה להשמיד כמה מהם ( 5 - 6 ) בהתחלה חשבתי שזה חד פעמי והפלא ופלא זה גם קרה לי. כמובן שאין ביכולתי להשמיד כל כך הרבה טיטולים ולכן השתמשתי בהם ככה , שמתי תחתון וכמובן שהילדה התלכלכה כי הטיטול לא סגור היטב . אז כחברה באמת גדולה .. שהפכה להיות חלק בלתי נפרד בחיי ואני מוציאה הרבה כסף בייחוד שהולך להיוולד לי עולל נוסף שגם אתו אשמח להשתמש במוצרים שלכם , אשמח לתגובה מכם ולשיפור המוצר בעתיד על מנת שאמשיך לרכוש מוצר זה ולהתלהב כל פעם שמדברים עליכם .
נ.ב - האתר שלכם לא מאפשר לשלוח תגובה כזו או אחרת בטופס " צור קשר " בין אם שלילית או חיובית
|
כספי |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
חוגלה שירות לקוחות
, תגובה:
|
מירב - נציגת שירות דיגיטל חוגלה קימברלי |
שם ותפקיד: |
שלום רב , התלונה הגיעה בטעות לחברת חוגלה קימברלי , אנא דאגו להעביר את התלונה הנ"ל לגורמים הרלוונטיים |
תגובה: |
חג שמח ! |
פתרון: |
|
|
|