פרטי התלונה

תלונות איקס מרקט

תלונות מוצרי מזון

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מזרן זוגי שלא מתאים ברמת הקושי לכבדי משקל נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 19/06/07 רכשנו מזרן דרך ערוץ הקניות .
לפני שהזמנו שאלנו באם המזרן מתאים לכבדי משקל אשר רוצים מזרן קשה מאוד.
המכרן אמר שהמזרן מתאים.
כחודש אנו מתענים ולא נהנים מהשינה על המזרן החדש אשר עליו שילמנו ממיטב כספינו.
לאחר בירור עם איקס מרקט יצרן המזרנים התברר לנו כי המזרן אינו מתאים לכבדי משקל אך ישנו מזרן אחר שמתאים .
התקשרנו לערוץ הקניות ולקח יותר מדי זמן עד שקיבלנו מענה דיברנו עם ענת ועוד מישהי אשר שמה לא זכור ונמסר לנו שהטיפול ייקח עד כ-14 יום.
התוצאה שאנו לא נהנים מהמוצר ומרגישים כי ערוץ הקניות מטעה את הלקוח .
ניתן לערוץ יותר מדי אמון .
אנו מאוד מאוכזבים מדרך הטיפול בלקוח כיון שהטיפול נמדד בשעת בעיה ולא כאשר הכל בסדר
אנו ממליצים לאנשים לא לקנות ללא בדיקה פיזית של המוצר ולא לפי מראית העין בטלויזיה.
עוגמת נפש סוג הנזק :
החלפת המוצרלמזרן הנדרש ללא תוספת או לחילופין החזרת הכסף פתרון נדרש :

איקס מרקט שירות לקוחות

, תגובה:
חיים מנהל שם ותפקיד:
ראשית המוכרנים של ע.הקניות לא נותנים תשובות לסוגיות שכאלה בדר"כ המוכרנים מעבירים שאלות לספק שזה אנחנו ומנסים לפותור את הבעיה
ברכישה מרחוק הלקוח יכול היה לבטל תוך 14 יום ויוחזר לו כספו או להגיע למפעל כדי להתאים לו מוצר מה שלא נעשה
תגובה:
לאנשים עם צרכים מיוחדים אכן להגיע ולבדוק את המוצר ,רכישה מע.הקניות לכאלה שלא רוצים לצאת היא הקניה הטובה ביותר והאמינה כי בעת ביטול יוחזר הכסף ולא בשווי כסף וכ"ו פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה