|
|
|
|
|
|
אי יכולת קבלת מזרן לאחר תיקון. |
נושא התלונה: |
שרביט אסולין שירלי |
שם/כינוי: |
יום רביעי 01 אוגוסט 2007 |
תאריך האירוע: |
אזור השרון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
שלום רב,
רכשתי דרך ערוץ הקניות מזרן ספק: איקס מרקט , לאחר 3 חודשים כולו נפרם, חברת איקס מרקט הגיע לקחת את המזרן ב 9 בבוקר שעה לא נוחה כלל אך בכל זאת דאגתי למישהו שיהיה בבית..כמו כן גם כשהחזירו את המזרן הגיעו בשעה 1 בצהרים!!!
לא רק כשהייתי צריכה לעשות מאמצים ולהתגמש בשעות הם לא הביאו לי את המזרן במידות שלי וטענו כי המזרן שלי הלך לאיבוד.
כבר למעלה משבועיים הם לא מוכנים להביא לי את המזרן במידות שהזמתני בטענה כי אינם עובדים בשעות הנוחות לי.ועלי לקבלו אך ורק לפי הימים והשעות הנוחות להם.
ערוץ הקניות אינו יכול לגשר והעינן נשאר פתוח עד שאהיה מוכנה להשאר בבית בשעות הבוקרובימים הנוחים להם לקבל את המזרן או שלא אקבלו כלל!.
יש לציין כי צורת הדיבור מצד איקס מרקט היא צורה משפילה וכי הובטח אחרי שערוף הקניות דיבר עם איקס מרקט לחזור אלי עם תשובות לא היתה התיחסות מצדם!עד היום
כיצד עלי לפעול חוץ מלהיכנס לעניין משפטי מה שנראה לי שלא תהיה ברירה לכך
תודה מראש!
|
בזבוז זמן,עלבון,כספי |
סוג הנזק : |
שליחת המזרן בשעות הנוחות לי. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
איקס מרקט שירות לקוחות
, תגובה:
|
חיים מנהל |
שם ותפקיד: |
ראשית צר לי אם דיברו לא יפה .לגופו של עיניין המובילים שלנו עובדים בשעות היום כלומר 8 ועד סיום החלוקה ברור שכל הלקוחות מעדיפים לקבל בשעות הערב או בימי שישי אולם לצערי זה לא ניתן מחלקת אספקות מנסה לפחות יומיים מאראש לתאם אולם צר לי קשה לרצות את כולם ולפעמים יש עיקובים לא מתוכננים מראש |
תגובה: |
אנחנו לא מבקשים מהלקוח לשבת בבית אלה להיות בהאזנה המוביל מתקשר לפחות חצי שעה מראש לפני שמגיע |
פתרון: |
|
|
|