|
|
|
|
|
|
שרות גרוע, מוצר ברמה נמוכה |
נושא התלונה: |
אזור ירושלים |
אזור: |
תיאור הבעיה:
קניתי מוצר שסופק לאחר 32 יום במקום 14 ימי עסקים.
הגיע עם פגם , נלקח רק לאחר שבועיים לתיקון ו- 56 יום לאחר הרכישה ועדיין אין לי את המיטה.
איכות המוצר נמוך ביותר, ממש אכזבה.
בשיחה עם הממונה על שירות לקוחות לא קיבלתי מענה לתלונות- נאמר לי שזה מה יש ואני רשאית לפעול כראות עיני. את הכסף הם קיבלו לפני 50 יום.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
איקס מרקט שירות לקוחות
, תגובה:
|
חיים מנהל |
שם ותפקיד: |
לפי רשומנו הלקוחה לא מדייקת בלשון המעטה היו נסיונות לתאום ללא הצלחה מסיבות שהלקוחה לא יכלה לקבל
לחברה 3 משאיות חלוקה כל יום בי-ם לפחות פעמיים בשבוע יש משאית
חברתנו מקבלת את התשלום רק לאחר האספקה כך שלנו אינטרס לספק מיידית |
תגובה: |
ללקוחה אחריות של 7 שנים על המיטה לא כולל הבד שזה שנה במידה ועדיין יש בעיה נשמח לעזור |
פתרון: |
|
|
|