פרטי התלונה

תלונות איקס מרקט

תלונות מוצרי מזון

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות גרוע, מוצר ברמה נמוכה נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
קניתי מוצר שסופק לאחר 32 יום במקום 14 ימי עסקים.
הגיע עם פגם , נלקח רק לאחר שבועיים לתיקון ו- 56 יום לאחר הרכישה ועדיין אין לי את המיטה.
איכות המוצר נמוך ביותר, ממש אכזבה.
בשיחה עם הממונה על שירות לקוחות לא קיבלתי מענה לתלונות- נאמר לי שזה מה יש ואני רשאית לפעול כראות עיני. את הכסף הם קיבלו לפני 50 יום.
עוגמת נפש סוג הנזק :

איקס מרקט שירות לקוחות

, תגובה:
חיים מנהל שם ותפקיד:
לפי רשומנו הלקוחה לא מדייקת בלשון המעטה היו נסיונות לתאום ללא הצלחה מסיבות שהלקוחה לא יכלה לקבל
לחברה 3 משאיות חלוקה כל יום בי-ם לפחות פעמיים בשבוע יש משאית
חברתנו מקבלת את התשלום רק לאחר האספקה כך שלנו אינטרס לספק מיידית
תגובה:
ללקוחה אחריות של 7 שנים על המיטה לא כולל הבד שזה שנה במידה ועדיין יש בעיה נשמח לעזור פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה