פרטי התלונה

תלונות איקס מרקט

תלונות מוצרי מזון

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ספפה שהוזמנה הגיעה ליעדה פעמיים אך לא הורכבה נושא התלונה:
חסון מיכל שם/כינוי:
אזור הדרום אזור:
ברקן כתובת:
תיאור הבעיה:
הזמנתי ספפה מדגם קולורדו דרך אתר האינטרנט התגובה להזמנה היתה מהירה ולאחר כשבוע ביקשו להודיע שהספפה מוכנה והיא תגיע ביום שני בין 10-14 חיכינו בבית ורק לאחר מס' טלפונים הגיע המרכיב ללא כל חלקי הספפה, הוא התנצל ואמר שיגע ביום חמישי, הגיע יום חמישי המרכיב התקשר איתנו בשעה 14:00 ואמרתי לו שאנחנו לא בבית נהיה רק בארבע ולאחר דין ודברים אמר שיהיה בסדר בעלי התפנה בשעה 14:50 ואמר לו שהוא יכול להגיע ושהוא נמצא בבית המרכיב אמר שהוא בדרך ובמקום להגיע אלינו לבית הוא חזר לביתו שלו ולא ענה לטלפונים. עד היום אני מחכה לטלפון מהחברה אך אין תגובה!!

איקס מרקט שירות לקוחות

, תגובה:
חיים מנהל שם ותפקיד:
ראשית מתנצל אם נגרם נזק
לפעמים המובילים לא מבצעים את עבודתם במלואה אולם אנחנו לא ברחנו מאחריות והמיטה הורכבה כראוי
תגובה:
לא לקבל את נמיטה או מוצר במידה והוא לא לשביעות רצונו של הלקוח פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה