|
|
|
|
|
|
אי עמידה באחריות על המוצר ושירות גרוע ביותר |
נושא התלונה: |
יום רביעי 13 מאי 2009 |
תאריך האירוע: |
אזור השרון |
אזור: |
ברקן |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
קניתי מזרון בערוץ הקניות ואיקס מרקט היא הספקית ונותנת האחריות של המזרון לאחר כמה חודשים בן זוגי ואני התחלנו להרגיש כאבים מאוד חזקים בגב והגענו למצב שכל בוקר קמים עם כאבי גב.המזרון הזה ממש גורם לנזק בריאותי.כאשר פניתי לחברה והסברתי להם את המצב הם פשוט אמרו לי שאין להם מה לעשות עם המזרון ולא מעניין אותם כלום ומבחינתם שאני יזרוק אותו ויקנה חדש.אף פעם לא ציפיתי לקבל שירות כזה ואנחנו עדיין ממשיכים לשלם עליו ורק מקבלים נזק בריאותי
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
החלפת מזרון/החזר כספי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
איקס מרקט שירות לקוחות
, תגובה:
|
חיים בוחניק מנהל |
שם ותפקיד: |
ראשית אבקש יותר פרטים על הלקוחה ,על שם מי ההזמנה ובאיזה שנה נרכש ומה נרכש סוג המזרן
שנית מעולם לא אמרנו ללקוח אין מה לעשות ושיזרוק את המזרן
הלקוח זכאי לשרות אולם לא להחלפה לחדש ,
על פניו נראה כי הלקוח מתעקש על חדש ולא לתת לנו אפשרות לבדוק ולתקן
כאמור אבקש יותר פרטים כדי לתת תשובה יותר מדוייקת אולם הלקוח עדיין זכאי לשרות וגבולות האחריות
חיים |
תגובה: |
לתת שרות למזרן ולא החלפה לחדש |
פתרון: |
|
|
|