פרטי התלונה

תלונות איקס מרקט

תלונות מוצרי מזון

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אין שירות + מוצרים גרועים נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לפני שנתיים הזמנו מזרון דרך ערוץ הקניות, לאחר חצי שנה של שימוש המזרן שקע בצד אחד , התקשרתי אליהם ( 5 ימים ברצף כל שעתיים) ואז סוף סוף ענו לי, ואמרתי להם שאני רוצה שירות , הם חייבו אותי 300 ש"ח על על משלוח של מזרן אליהם למראת שהמזרן באחריות!! הם תיקנו אותו והצלחנו לישון עוד כשנה ועכשיו שוב פעם זה קרה הוא שקע ואי אפשר לישון על זה , כבר שבועיים אני מנסה ליצור קשר איתם אבל אף אחד פשוט לא עונה, אני התייעשת וקניתי מזרן חדש ... פשוט גועל נפש של חברה!! של שירות ושל איכות המוצרים.. חשוב לציין כי שילמנו 2500 ש"ח על המזרן , זה לא מזרן ב 500 ש"ח
כספי סוג הנזק :
החזר כספי חלקי על המזרן פתרון נדרש :

איקס מרקט שירות לקוחות

, תגובה:
חיים בוחניק מנהל שם ותפקיד:

ראשית לצערי אני לא מצליח לאתר אותו ברשימת לקוחות יתכן ובההזמנה רשומה על שם אחר.לגופו של עיניין לפי ת.אחריות המצורפת עם אספקת המוצר כתוב כי לאחר שנה של שימוש הלקוח ישתתף בעלות הובלה בתיקון או החלפה של המזרן.עלות הובלה כ 170 ש"ח ולא 300 כפי שכתב .וזכאי שוב לשרות במידה ויבקש
ולדעתי הוא לא שילם 2500 ש"ח (לא מוצא את ההזמנה)
תגובה:
יתכן כי המזרן שרכש לא מתאים לו.תלוי במשקל הישנים בו.יש מזרנים על בסיס קפיף ויש על בסיס ספוג לאנשים שאוהבים קשה יותר .ולהשתמש בשרות גם בפעם העשירית. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה