אין שירות + מוצרים גרועים |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
לפני שנתיים הזמנו מזרון דרך ערוץ הקניות, לאחר חצי שנה של שימוש המזרן שקע בצד אחד , התקשרתי אליהם ( 5 ימים ברצף כל שעתיים) ואז סוף סוף ענו לי, ואמרתי להם שאני רוצה שירות , הם חייבו אותי 300 ש"ח על על משלוח של מזרן אליהם למראת שהמזרן באחריות!! הם תיקנו אותו והצלחנו לישון עוד כשנה ועכשיו שוב פעם זה קרה הוא שקע ואי אפשר לישון על זה , כבר שבועיים אני מנסה ליצור קשר איתם אבל אף אחד פשוט לא עונה, אני התייעשת וקניתי מזרן חדש ... פשוט גועל נפש של חברה!! של שירות ושל איכות המוצרים.. חשוב לציין כי שילמנו 2500 ש"ח על המזרן , זה לא מזרן ב 500 ש"ח
|
כספי |
סוג הנזק : |
החזר כספי חלקי על המזרן |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|