פרטי התלונה

תלונות Camera4less

תלונות עוד בצילום

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התנערות מאחריות על מצלמה שנרכשה מהחברה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כ4 חודשים רכשתי מצלמה דרך האתר של חברת camera4less ,המצלמה שקניתי מסוג sony dsc t7 לפני כמה שבועות התקלקלה לי המצלמה ניגשתי לחנות של החברה בבני ברק עם תעודת האחריות שיש לי למשך שנה על המצלמה וביקשתי שיתקנו לי אותה, החברה התנערה בצורה מבישה מהאחריות וטענה שתיקון המצלמה לא נכלל באחריות כששאלתי למה הם אמרו שזה מיכוון שהנזק נגרם כתוצאה מפתיחה של המצלמה וניסיון לנקות אותה מגרגרי חול שחדרו לתוכה לראיה הביאו אישור ממעבדה "אוביקטיבית " שבודקת ומתקנת בשבילם מוצרים פגומים שאכן חסר בורג במצלמה מה שמוכיח שאכן מישהו ניסה לפתוח אותה ,למותר לציין שמעולם לא ניסיתי לפתוח את המצלמה ולא נתתי לאיש לנסות לפתוח אותה
כספי סוג הנזק :
עמידה בהתחיבות שניתנה בעת רכישת המצלמה לאחריות למש פתרון נדרש :

Camera4less שירות לקוחות

, תגובה:
אסתר שם ותפקיד:
ב"ה

בתאריך 09.07.2006 הגיע הלקוח נדב טריף ומסר את מצלמתו לתיקון.
בניגוד לטענת הלקוח, חברתנו לא התנערה מטיפול במצלמה. הלקוח קיבל טופס תיקון מסודר והמצלמה נשלחה למעבדה.
מבדיקת המעבדה עלה כי בתוך המצלמה היו גרגרי חול . כתוצאה מכניסת הגרגרים ארעה תקלה בסנסור.
התקלה נגרמה כתוצאה מנזק חיצוני למצלמה והיא איננה במסגרת האחריות והתיקון כרוך בתשלום.
קבלנו הצעת מחיר לתיקון ומסרנו ללקוח, שסרב להצעה. הלקוח ביקש לקבל את מצלמתו חזרה וכרגע היא אצלו.
תגובה:
אם הלקוח יהיה מעונין לתקן את מצלמתו יוכל למסור אותה לתיקון כפי שסוכם איתו בעבר.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה