תיקון למצלמת פוג'י |
נושא התלונה: |
יום ראשון 26 אוקטובר 2008 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
רבי עקיבא 102 בני ברק |
כתובת: |
בני ברק |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 26.10.08 מסרתי מצלמה מסוג פוג'י F20 לתיקון בחנות בכתובת הרשומה לעיל ושאת המצלמה רכשתי לפני כשנה וחצי באותה חנות. במעמד המסירה של המצלמה נאמר לי שעלות הבדיקה ללא טיפול היא 100 שקלים, ואכן הסכמתי, בתום 14 יום ע'פי ההסכם הכתוב שהמצלמה תהיה מוכנה לא התקשרו, ולאחר נסיונות חוזרים ונשנים להשיגם בטלפון, לא הצלחנו מכיוון שלא עונים לטלפונים. נאלצנו לשלוח פקס חריף ואכן לאחר הפקס חזרה בחורה בשם גלית ומסרה שעלות התיקון הוא 400 שקלים ומאחר והמעגל של המצלמה נפגע, סירבנו וביקשנו את המצלמה בחזרה, גלית הציעה שנרכוש מצלמה משומשת דרכם, ולאחר שהבענו הסכמה, אמרה שתחזור אלינו, אולם דבר לא נעשה, שוב ניסינו ציצור קשר טלפוני עשרות פעמים ולא נענינו, וביום שישי 21.11.08 בשעות הבוקר נאלצנו לנסוע במיוחד מראשל'צ לבני ברק והתייצבנו בחנות וביקשנו את המצלמה ושלא ייעשה שום פעולה, נמסר לנו שהמצלמה עדיין לא הוחזרה מהמעבדה ובהקדם היא תוחזר, כל נסיונותינו לדבר עם המנכ'ל שעל פי העובדים שמו אלי לא נענינו, ונאמר לנו שהוא לא נמצא, לצערנו אין לנו שום אמור וברצונננו לקבל את המצלמה שלנו בחזרה ואת המאה שקלים, השרות גרוע ביותר, ויצירת הקשר איתם היא בלתי אפשרית בלשון המעטה, גם לאחר ששלחנו פקסים אולי הרביעי במספר לא חזרו אלינו ולא דיברו איתנו.אבקש את עזרתכם להשיב לנו את המצלמה ולהזהיר את הקונים והרוכשים האחרים על רמת שרות גרועה ביותר
תודה לטיפולכם
איתן
|
איבוד זמן, עלבון,ונזק כספי |
סוג הנזק : |
השבת המצלמה לבעליה, התנצלות, והחזר כספי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|