פרטי התלונה

תלונות Camera4less

תלונות עוד בצילום

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תיקון של מסרטת וידאו סוני ששולם ולא תוקן נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏12 ‏יולי ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
רבי עקיבא 102 בני ברק כתובת:
אלי ביתן הצילום ר"ע 102 ב"ב סניף חברה:
תיאור הבעיה:
כתיבת כל הפרטים יגזול מכם הרבה זמן אך התמצית לפניכם: נתינת הצעת מחיר גבוהה ומופרזת בסך 550 ש"ח! להחלפת עדשה של המסרטה שנפגעה ולאחר זמן רב שלקח להם לתקן ולהחזיר את המסרטה מתברר שהעדשה לא הייתה הבעיה ושצריך לתקן או להחליף את החיישן של העדשה! ואני כועס ורותח. שאם היו מזהים את הבעיה בתחילה אז או שהיו מתקנים את מה שצריך ולא מחליפים סתם עדשה או שהיו אומרים לי שהתיקון הוא גם עדשה וגם חיישן ומחירו גבוה ולא משתלם ואז לא הייתי משקיע את ה550ש"ח בכלל , בידי כל המסמכים והחשבוניות הקשורים לנושא כולל המכתבים והפקסים ששלחתי למר אלי אינדיג בעלי העסק הנ"ל, אך ללא כל מענה !!!!
עגמת נפש וביזבוז הרבה זמן סוג הנזק :
או תיקון מלא ללא עלות נוספת! או השבת הכסף של התיקון שלא תוקן ! בסך 550 ש"ח פתרון נדרש :

Camera4less שירות לקוחות

, תגובה:
נחום, מנהלת קשרי לקוחו שם ותפקיד:
התלונה מופרכת וחסרת כל בסיס.
הלקוח הכניס את מצלמתו לתיקון והיא אכן תוקנה לשביעות רצונו.
לאחר כשנה(!!) הלקוח חזר עם תקלה אחרת.
ברור לכל שהתיקון הראשון לא קשור לתקלה האחרת שקרתה לו לאחר שנה!
תגובה:
ת פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה