פרטי התלונה

תלונות Camera4less

תלונות עוד בצילום

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות תיקון של מצלמה לצילום תת ימי נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏13 ‏נובמבר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
בני ברק, רח' רבי עקיבא 102 כתובת:
תיאור הבעיה:
אני פונה אליכם בעקבות מקרה מצער שקרה לי והבנתי שזו הכתובת לפנות אליה בכדי לקבל מענה וטיפול הולם.

ב5 לדצמבר שנת 2010 רכשתי מצלמה פנטקס OPTIO W90 +סוללה.המצלמה היא,כפי שהוסבר וכתוב עליה לצילום תת ימי.

כשהגעתי לחנות הסברתי למוכר שברצוני מצלמה טובה לצלם בה מתחת למים והוא המליץ לי על מצלמה זו אף על פי שרציתי מצלמה מחברה אחרת הוא שיכנע אותי לקנות מצלמה זאת.

בחודש נובמבר 2011 המצלמה התקלקלה ולא נדלקה יותר.היא לא הייתה בשימוש במשך חודשיים לפני שהתקלקלה,גם לא צילמו בה בעומק של יותר מ-2 מטר כי הסבירו לנו שזה עלול להזיק לה.

ב-13 לנובמבר נסעתי לחנות לשים את המצלמה בתיקון,בחנות לא היו עזרים נדרשים לתקן את המצלמה לכן המוכרים הבטיחו לנו כי יצרו איתנו קשר ויחזירו לנו תשובה בשבוע הקרוב.

לאחר 10 ימים התקשרתי לשירות הלקוחות והועברתי למעבדה ושוב קיבלתי את המענה שאין תשובה ויחזרו אלי.

לאחר עוד 3 ימים שוב התקשרתי לשירות הלקוחות והובטח לנו שטכנאי יתקשר אלינו בעוד שבוע (עדין המעבדה לא יכלה להגיד מה התקלה).

לאחר שבוע,שוב יצרנו קשר עם שירות הלקוחות והטכנאי אמר שהם זקוקים לעוד שבוע לבדוק את המצלמה.

ב8 לדצמבר התקשרנו שוב לשירות לקוחות שידעו להגיד לנו שהמצלמה התקבלה במעבדה ושוב אין להם מענה למה שקורה עם המצלמה.

רק ביום ראשון ה13 לדצמבר,חודש שלם לאחר מסירת המצלמה לתיקון,שוב התקשרנו למעבדה וטכנאי בשם אנטולי אמר שהם תיקנו את המצלמה אך שאי אפשר לצלם איתה מתחת למים ושהמצלמה תישלח אלינו הביתה אבל לא שאלו את הכתובת למשלוח.

כפי שניתן להבין,מעבר לעובדה שאני הייתי צריכה לרדוף אחרי המעבדה בכדי לקבל שירות שבעצם מגיע לי כי על המצלמה הייתה אחריות של שנה,כשסוףסוף קיבלתי מענה ותשובה המצלמה שרצו להחזיר לי בכלל לא פעלה כפי שהייתי צריכה אותה (לצילום תת ימי) ואף לא ביקשו כתובת לשלוח את המצלמה.

אני פונה אליך כמוצא אחרון,בתור לקוחה ששילמה מחיר מלא על מצלמה לצילום תת ימי שכמעט לא השתמשו בה ולא עשו כלום שיכל לקלקל אותה אני לא מבינה איך שירות הלקוחות הרשה לעצמו לזלזל בפניה שלי לתיקון המצלמה ועוד להגיד שהמיטב שהם יכלו לעשות זה לתקן אותה בצורה שהיא לא תוכל לצלם מתחת למים שזו בעצם הייתה כל מטרתה.אני אפילו לא מדברת על העובדה שלא באמת התכוונו לשלוח את המצלמה כי אין להם את הכתובת.

המקרה הוא מצער ומכעיס.לא מצאנו אף מענה שיוכל לתת לנו תשובה כלשהי איך דבר כזה יכול לקרות ולמה לא מגיע לנו מצלמה לצילום תת ימי-כפי שרצינו.

מגיע לנו פיצוי על חודש ימים שאנחנו רודפים אחרי היבואן,לא ביקשנו מצלמה חדשה בסך הכל רצינו שיתקנו את שלנו כדי שנוכל לצלם בה.

אני מקווה שתוכלו להבין את חומרת המקרה וליצור איתנו קשר בהקדם לבירור המצב.

אירנה קבנוב.

טלפון-0547613795
כספי סוג הנזק :
מצלמה חילופית חדשה או תיקון הולם של מצלמה פתרון נדרש :

Camera4less שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה