פרטי התלונה

תלונות מרקטינג ארט

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
איחור מופרז בקבלת (אי-קבלת) DVD של מופע של ריטה (ONE) נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏11 ‏יולי ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 11.7.06 הייתי במופע של ריטה (ONE) בתל-אביב. במופע נמכרו גם CD עם השירים, אשר קיבלנו במקום, וגם DVD של המופע, כאשר נאמר לנו שנקבל אותו תוך שבועיים - שלושה. בתמורה קיבלנו פתק, אשר מאשר את הזמנת ה-DVD. הפתק חתום ע"י מרקטינג ארט.
לאחר חודש, התקשרנו אליהם לדעת מה המצב של ההזמנה. הם אמרו שיש עיכובים, והאשימו את המלחמה. אמרו שתוך זמן קצר, נקבל את הDVD הביתה.
עבר עוד חודש, המלחמה נגמרה, וה-DVD לא היגיע. התקשרנו שוב אליהם, והפעם נאמר שהDVD בשלבים סופיים של עריכה, וברגע שהמסטר יגיע אליהם תוך ימים ספורים הם ישלחו בדואר.
במקום הDVD קיבלנו גלויה בדואר אשר התנצלה ונתנה את אותו הסבר. בגלויה נכתב שבמשך חודש אוקטובר נקבל את הDVD הביתה.
בינתיים, עבר עוד חודש וחצי,אוקטובר עבר, והDVD- עוד לא היגיע. התקשרתי אליהם שוב היום. בהקלתה נאמר שבקשר לDVD, להתקשר רק בין 1 ל-3 אחר הצהריים. ז"א, אין להם עדיין את הDVD לשלוח לנו.
כמה זמן כבר אפשר לחקות? הכסף הרי הם קיבלו במקום, במופע. יש דרך לזרז אותם?
תוך שבועיים לקבל את הDVD הביתה פתרון נדרש :

מרקטינג ארט שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה