פרטי התלונה

תלונות מלון קיסר פרמייר

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עוגמת נפש ושיחה בטונים מזלזלים בהמשך לשיחת הזמנה עם נציגת הזמנות נושא התלונה:
בן חמו  יוחאי שם/כינוי:
‏יום שישי ‏10 ‏ינואר ‏2014 תאריך האירוע:
אזור אילת אזור:
תיאור הבעיה:
סגרתי חדר למלון קיסר אילת בתאריך 17.1.14 עד 18 לחודש דהיינו לילה אחד וכשדיברתי עם נציגת ההזמנות אורלי ביקשתי להוסיף יום חמישי מעבר לחדר שסגרתי שישי ושבת אורלי הסכימה איתי יום לפני שהחדר יסגר לחמישי שישי שבת בסכום של 850 שח ארוחת בוקר וארוחת ערב של שישי בלבד כשחייגתי לסגור אורלי אמרה לי שאני מדמיין וצעקה והעליבה אותי עד עמקי נשמתי כתוצאה מכך לא אחזור יותר למלון הזה לא אני ולא משפחתי בגלל אורלי מההזמנות שהתנהגה בצורה מזוויעה ופוגעת בטלפון ..
עוגמת נפש סוג הנזק :
שיחת בירור בהקדם האפשרי עם אורלי שמוציאה שם ושרות לא תקין למלון מקסים כמו קיסר אילת פתרון נדרש :

מלון קיסר פרמייר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה