פרטי התלונה

תלונות מלון קיסר פרמייר

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תחזוקה לקויה של בית המלון ועוול שנגרם בעקבות כך נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏11 ‏ספטמבר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
התארחנו בבית המלון קיסר טבריה אני אישי וביתי הקטנה סוף שבוע 2 לילות, עוד ביום הראשון דלת החדר לא נפתחה, נאלצנו לרדת למטה למשרד הקבלה ולבקש כי יעזרו לנו בפתיחת הדלת, נאמר לנו לעלות למעלה ולחכות ליד החדר לאיש ביטחון אשר יבוא ויפתח את דלת החדר, עלינו וחיכינו לאיש הביטחון זמן מה עד אשר הגיע ופתח את הדלת, ביום שלמחרת ערב שישי שוב עלינו לחדר לאחר ארוחת הערב ושוב הדלת לא נפתחה מאחר ואנוי שומרי שבת נאלצנו לרדת למטה ברגל כדי להזעיק את איש הביטחון ושוב עלינו לחכות לא זמן מה ליד דלת החדר, והדבר חזר על עצמו שוב ושוב במהלך החופשה, הדבר גרם למתח ועצבים רבים, בשעה שמטרת חופשתנו היא להנות ולהסיר כל דאגות מליבנו,ולא לחשוש כל פעם שאנו סוגרים את דלת החדר ויוצאים, האם הדלת תפתח בפעם הבאה, או לא,האם נאלץ שוב לרדת למטה לקרוא לאיש הביטחון, לעלות לחכות לא ביבושת פנים ליד החדר כדי שיועיל לעלות ולפתוח לנו את דלת חדרנו, ידוע לנו כי רשת מלונות קיסר הינה רשת של מלונות אשר מכבדת ת עצמה, יש לציין כי התאכזבנו מאוד מהנופש הנ"ל ועוגמת הנפש שנגרמה לנו היא רבה. אודה לכם על טיפולכם המהיר ותשובתכם
עלבון ו סוג הנזק :
מייחלים לפתרון הולם עבור נופש שלא נוצל כראוי פתרון נדרש :

מלון קיסר פרמייר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה