|
|
|
|
|
|
עדיין לא קיבלתי תשובה |
נושא התלונה: |
אזור הצפון |
אזור: |
טבריה |
כתובת: |
טבריה |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
בחודש אוקטובר שלחתי תלונה למלון קיסר ועדיין לא קיבלתי ולו התייחסות הקטנה ביותר עבור התלונה שהגשתי. באם לא אקבל התייחסות אחרי מכתב זה אני יעביר את התלונה הלאה לאן שצריך ואפרסם את תלונתי למען יראו ויראו.
מחכה לתשובתכם בהקדם
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
מלון קיסר פרמייר שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|