פרטי התלונה

תלונות מלון קיסר פרמייר

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי באולמות האוכל , ואי מתן מנות הולמות למוזמנים נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 30-08-09 אני אישתי ושני ילדיי , הגענו למלון קיסר שבטבריה , כדי לנפוש ולהנפש . בערב שבת כאשר נגשנו לאכול היה בלגאן קטוסטרופלי , לא היו מקומות, נאלצתי לאכאל לבד [ ללא אישתי ובתי ] אותי ואת בני שלחו לאכול באולם למטה
ובאולם למטה אמרו לנו למעלה, ככה תזזו אותנו הלוך ושוב , ומה עוד שלא נשאר אוכל לאכול מלבד זה שאני ומשפחתי התישבנו לאכול בנפרד בערב שבת
כשנגשתי אל האחראי הוא התנצל ואמר שהיתה תקלה בתנורים
ולמחורת [בשבת בבוקר] שוב אותו בלגאן , דבר זה קטע את הנאתינו ואשר על כן אני ומשפחתי חזרנו מאוכזבים וכעוסים ,

מלון קיסר פרמייר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה