פרטי התלונה

תלונות מלון קיסר פרמייר

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הפרעה ופגיעה בפרטיות נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏06 ‏פברואר ‏2013 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
דרך יפו 208ירושלים כתובת:
תיאור הבעיה:
ביום 06.02.13 נסעתי עם בן זוגי שחגג יום הולדת לבלות לילה במלון קיסר פרימייר בירושלים ב07.02.13 לקראת השעה 8 בבוקר נפתחה הדלת,היגיעה חדרנית לניקוי החדר והעירה אותנו מהשינה אותה תופעה חזרה גם כרבע שעה לאחר מכן .כתבתי את תלונתי בדף המשוב ולא זכיתי לשום תגובה לאחר כחודש וחצי התקשרתי ,נאמר לי שמנהל המלון לא נמצא הועברתי למנהלת מחלקת הזמנות שלצערי אינני זוכרת את שמה היא רשמה את פירטי המקרה רשמה את המייל שלי ושוב שום התיחסות.המנוחה והפרטיות שלנו נפגעה וזה שאף אחד לא מצא לנכון להתנצל פוגע לא פחות
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי כספי פתרון נדרש :

מלון קיסר פרמייר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה