פרטי התלונה

תלונות BSH

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות טכנאי חוסר מקצועית של חברת BOSCH סניף באר שבע נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏19 ‏פברואר ‏2014 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
יאיר 18 כתובת:
באר שבע סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
ב-9.02.14 פניתי לשירות לקוחות בוש סניף ב"ש, כדי להזמין טכנאי לצורך החלפת מנורה בתנור שנרכש מכם. ציינתי בפני שירות הלקוחות את דגם התנור, ונאמר לי שהטכנאי יגיע ביום שישי הקרוב. ביום שישי הטכנאי לא הגיע, והתקשר נציג מטעם בוש ושאל איזה צורה של מנורה בתנור(לא ניתן לדעת לפי הדגם? למה בגלל שאלה אלמנטרית הטכנאי בכלל לא הגיע ביום שישי?). ענינו שהמנורה בצורה מרובעת ונציג בוש אמר שהם צריכים להזמין מהמחסן והטכנאי יגיע רק בשבוע הבא. היום ב-19.02.14 הגיע הטכנאי עם מנורה עגולה(לא מתאימה), אמר שהוא צריך לראות דגם ובדק את דגם התנור ובדק דגם בנייר, וטען שהדגם מתאים(הוא בדק בהזמנה גם כן). לא מובן לי למה נדרש זמן כה רב להגיע עם מנורה מתאימה כשנאמר הדגם הנכון של התנור? למה זה צריך לקחת כל כך הרבה זמן? ואני אמורה להתקע עם תנור שלא עובד מעל לשבועיים? אנחנו לקוחות של בוש שנים רבות וזו פעם ראשונה שקיבלנו חוויית שירות חוסר מקצועית ואחראית ברמה כזו!
לאחר הבדיקה הטכנאי טען שאצטרך לחכות אותה כמות זמן.
מבקשת לטפל בנושא, ואני מקווה שהעניין יטופל בהקדם האפשרי!

בכבוד רב,
ד"ר לודמילה ****

BSH שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה