פרטי התלונה

תלונות BSH

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הסכם אחריות לא תואם דברים שנאמרו על ידי הטכנאי שמכר את הפוליסה נושא התלונה:
קרייף דיקלה שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏15 ‏יולי ‏2014 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ב 12 ליוני הגיע אלי טכנאי שירות של BSH להתקין לי מכונת כביסה ומדיח של בוש שרכשתי. במסגרת ההתקנה הוא הציע לי ביטוח לשש שנים לשני המוצרים. לאורך השיחה שאלתי 5 פעמים אם במסגרת האחריות אין צורך לשלם על ביקור טכנאי ובכל פעם הוא אמר לי שלא משלמים על ביקור טכנאי זה כלול. בשלב מסויים הוא אף אמר לי לא לדאוג כי בוודאות לא משלמים על טכנאי.
לפני מספר ימים מגיע אלי כתב האחריות ובו מצויין שעל ביקור טכנאי אני אשלם 120 שקלים. מאחר והופתעתי יצרתי קשר עם החברה, העבירו אותי למנהלת של הביטוחים, והתשובה שקיבלתי ממנה היא:
אני לא הייתי נוכחת בשיחה ולכן אינני יכולה לאשר מה היה שם, אי אפשר לשנות את הפוליסה, את חתמת על מסמך שאומר שהאחריות היא על סמך ההסכם עם החברה.
כשאמרתי לה שלא מקבלים את ההסכם במהלך הרכישה אלא רק לאחר חודש, היא אמרה שזה הנוהל שלהם ושהיא לא יכולה להיות אחראית לכל מה שהטכנאים שלהם אומרים.
ביקשתי לבטל את הביטוח מסתבר שאני אקבל החזר חלקי מאד מאחר וקיבלתי מוצרים נלווים במסגרת האחריות שהם אינם ניתנים להחזרה מאחר ועברו 14 ימי עסקים.
המקסימום שהיא הציעה לי זה עוד חצי שנה על כל מכשיר.
לדעתי זאת חוצפה וקומבינה שהם עושים, הטכנאים מוכרים משהו אחד, במעמד החתימה הם לא רושמים אף אחד מהתנאים ואז אחכ הם שולחים לך פוליסה אחרת ממה שהובטח לך.

אני מעוניינת שאו שישנו את הפוליסה כך שלא אשלם על ביקור טכנאי, או שיחזירו לי את מלוא הכסף חזרה.
כספי סוג הנזק :
החזר כספי מלא או עמידה בתנאים שהובטחו במעמד החתימה פתרון נדרש :

BSH שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה