פרטי התלונה

תלונות BSH

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תיאום טכנאי שלא הגיע נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
ביום 2.4.15 פניתי לשירות הלקוחות בשל תקלה במדיח. תואם לי ביקור טכנאי ליום א, 5.4.15 בין השעות 12:00 עד 16:00. המתנתי בביתי לטכנאי. בשעה 12:30 לערך קיבלתי שיחת טלפון ממתקין (לא טכנאי) הבהרתי לו שתואם לי טכנאי. הוא אמר שיפנה למשרד ויצרו איתי קשר. אכן - יצרו עימי קשר וטענו כי טעו, ועל כן ישלחו לי טכנאי בין 15:00 ל-17:00. הבהרתי שאין באפשרותי להיות בבית בשעות אלה, וזאת לאחר שהמתנתי כל היום לטכנאי. נקבע לי מועד חלופי - יום ג', 7.4.15 בין השעות 8:00 ל- 11:00. שוב המתנתי בבית. בשעה 13:00 לערך, התקשר אליי טכנאי. אמרתי לו שהמתנתי בשעות שנקבעו לי - בין 8:00 ל-11:00! הטכנאי אמר שהבין שיצרו עימי קשר מהמשרד לגבי שינוי שעת ההגעה - דבר שלא היה ולא נברא. הבהרתי שאינני בבית כבר ואין באפשרותי לקבל טכנאי כעת.
יומיים המתנתי בבית לשווא! השירות הינו מתחת לכל ביקורת! אני כבר חוששת לתאם מועד נוסף - ושוב תהיה טעות/חוסר התאמה והשד יודע מה עוד, ושוב אבזבז שעות רבות על המתנה לטכנאי שלא יגיע...
אני דורשת פיצוי כספי על המתנה מיותרת ומעל הנדרש, ועל עוגמת הנפש שנגרמת לי עקב מדיח לא תקין בפרק זמן כה ארוך! פתרון נדרש :

BSH שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה