תיאום טכנאי שלא הגיע |
נושא התלונה: |
אזור חיפה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
ביום 2.4.15 פניתי לשירות הלקוחות בשל תקלה במדיח. תואם לי ביקור טכנאי ליום א, 5.4.15 בין השעות 12:00 עד 16:00. המתנתי בביתי לטכנאי. בשעה 12:30 לערך קיבלתי שיחת טלפון ממתקין (לא טכנאי) הבהרתי לו שתואם לי טכנאי. הוא אמר שיפנה למשרד ויצרו איתי קשר. אכן - יצרו עימי קשר וטענו כי טעו, ועל כן ישלחו לי טכנאי בין 15:00 ל-17:00. הבהרתי שאין באפשרותי להיות בבית בשעות אלה, וזאת לאחר שהמתנתי כל היום לטכנאי. נקבע לי מועד חלופי - יום ג', 7.4.15 בין השעות 8:00 ל- 11:00. שוב המתנתי בבית. בשעה 13:00 לערך, התקשר אליי טכנאי. אמרתי לו שהמתנתי בשעות שנקבעו לי - בין 8:00 ל-11:00! הטכנאי אמר שהבין שיצרו עימי קשר מהמשרד לגבי שינוי שעת ההגעה - דבר שלא היה ולא נברא. הבהרתי שאינני בבית כבר ואין באפשרותי לקבל טכנאי כעת.
יומיים המתנתי בבית לשווא! השירות הינו מתחת לכל ביקורת! אני כבר חוששת לתאם מועד נוסף - ושוב תהיה טעות/חוסר התאמה והשד יודע מה עוד, ושוב אבזבז שעות רבות על המתנה לטכנאי שלא יגיע...
|
אני דורשת פיצוי כספי על המתנה מיותרת ומעל הנדרש, ועל עוגמת הנפש שנגרמת לי עקב מדיח לא תקין בפרק זמן כה ארוך! |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|