פרטי התלונה

תלונות BSH

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אחריות למדיח כלים סימנס-התנהגות לא נאותה, נסיון לרמות ואיומים נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
רכשנו לאחרונה מדיח כלים סימנס SN65E011 – מספר הזמנה 815381 דרך סמגל עלית בחיפה
ביום רביעי האחרון 14.6.17 הגיע הטכנאי שמעון להרכיבו.
· שמעון איחר להגיע ביותר מחצי שעה מהשעה שנקבעה
שמעון הציג את עצמו כאחד מבעלי החברה
שמעון ביקש תשלום של 200 ₪ לפילטר הנמצא במדיח או לחילופין דרש שארכוש מגן ברקים
שמעון ניסה לשכנע אותי לרכוש ביטוח מורחב כשהוא כל הזמן משנה את מחירו.
כשדחיתי אותו איים עלי בעקיפין שעוד ניפגש
חוברת הפעלה מסודרת לא קיבלנו
בפנייה טלפונית למוקד BSH סרבו לשלוח אלנו את פרוט הביטוח וטענו שרק לאחר התשלום נוכל לקבלו.
הבטיחו לחזור אלינו טלפונית וטרם עשו זאת
פניה במייל לשרות לקוחות של BSH וכן לסמגל אלקטריק בו רכשנו את המדיח לא נענתה .
עלבון סוג הנזק :
לקבל מפרט של הביטוח המוצע ותגובה על היחס המשפיל פתרון נדרש :

BSH שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה