פרטי התלונה

תלונות BSH

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תיקון מכונת הכביסה נושא התלונה:
‏יום שני ‏17 ‏ספטמבר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
אזור תעשייה הצפוני רח' המלאכה 1 כתובת:
לוד סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפני שבוע בערך פניתי לחברת BSH עקב בעייה במכונת הכביסה שלי.
הם קבעו לי הגעת טכנאי לאתמול יום ראשון 16.9.07 . למרות שחלף כמעט שבוע מיום פנייתי עד התאריך המשוער קיבלתי בהבנה את הלחץ הנוצר בחברה עקב החגים. הטכנאי הגיע לביתי ואמר שיש להחליף משאבת מים ( שאותה החלפתי לפני כשלושה חודשים ) ו / או פילטר . הוא החליף אחד מהחלקים
כמו כן הוא ניסה למכור לי מסנן מים נגד אבנית ומגן למכונת כביסה נגד הפסקות חשמל, אמרתי לא תודה והוא הלך לדרכו תוך הבטחה שהמכונה תקינה.
הפעלתי מכונה יצאתי לסידורים ושחזרתי כי המכונה אינה תקינה כמובן שלא הצלחתי לדבר עם אף אחד ביום ראשון והיום בבוקר התקשרתי ודרשתי טכנאי להיום שיתקן את המכונה. הפקידה הודיעה כי הטכנאים עובדים בימי שני ורביעי באיזור שלי ואלי הוא יגיע רק ביום רביעי . התעצבנתי אמרתי שאני לא מוכנה להיות בלי מכונה אפילו לא עוד יום אחד וביקשתי לדבר עם אחראי . הבטיחו לי שהאחראי יחזור אלי. לאחר שעתיים שלא קיבלתי את הטלפון המיוחל התקשרתי שוב. התשובות שקיבלתי שהאחראי עסוק ואין מה לעשות טכנאי יגיע רק ביום רביעי התחלתי לצעוק שלא יתכן שבית פעיל ישאר כל כך הרבה זמן ללא מכונת כביסה. הועברתי לאחראי שאיים שאם אני אמשיך לצעוק הוא ינתק לי את הטלפון , לאחר דין ודברים סוכם כי הטכנאי יגיע ביום שלישי בבוקר ולא ביום רביעי.
עלי לציין כי אני משלמת ביטוח תיקונים עבור מכונת הכביסה ואני חושבת שאני צריכה לקבל את השירות הטוב ביותר.
למה הייתי צריכה לצעוק ולהתעצבן כדי לקבל שירות שמגיע לי?
אבקש כי נציג של החברה יצור איתי קשר לבדיקת הנושא פתרון נדרש :

BSH שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה