פרטי התלונה

תלונות BSH

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעיה נושא התלונה:
בורוכוב יוסי שם/כינוי:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
לפני שבועיים התקשרתי לחברת סימנס בקשר לרעשים של מכונת הכביסה.
נאמר לי שזה כנראה המיסבים ותאמו לי טכנאי.
הגיע הטכנאי ותוך 20 שניות על השעון, הוציא 5 מטבעות של שקל מהמכונה, גבה 220 ש"ח והלך.

התקשרתי שוב לחברה והתלוננתי למה לא הנחו אותי מראש לבדוק את הפילטר (כל אחד יכול לעשות זאת) , ענתה לי ענבל (נדמה לי)- ואמרה שזו בעייה שלי, ואין להם שום צורך להנחות אותי לפני בוא הטכנאי.
שאלתי אותה אז מדוע בעת תאור הבעיה נאמר לי שזה כנראה המיסבים- אמרה שאין לה מושג מי דברה איתי ואין לה שום צורך להתנצל.

לפי דעתי זה ניצול ורמאות , ואין לחברה כל אפשרות לגבות בגין זה כסף.

כספי סוג הנזק :
החזרת הכסף פתרון נדרש :

BSH שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה