|
|
|
|
|
|
יחס מחפיר |
נושא התלונה: |
יום שני 28 פברואר 2011 |
תאריך האירוע: |
אזור הדרום |
אזור: |
תיאור הבעיה:
מכונת הכביסה שלי התקלקלה מספר פעמים
הזמנתי טכנאי של החברה שהגיע בכל פעם ,בדק את המכונה מס דקות והלך
המכונה המשיכה לא לעבוד וכך נאלצתי כל פעם להזמינו מחדש ולהפסיד כל פעם יום עבודה
היום הוא הגיע שוב ודיבר אלי בצורה מחפירה
הוא האשים אותי שאני "פתאום" מתקשרת כי עומד להגמר לי הביטוח
ודיבר אלי מאוד לא יפה
כשביקשתי ממנו לא לדבר אלי בצורה כאזת הוא אמר לי שהוא עצבני וכשהוא עצבני הוא יכול לדבר איך שהוא רוצה ומצדו אני יכולה להתלונן
אני מזועזעת
הייתי מוכנה לשלם במיטב כספי על מנת לקבל שירות טוב מחברה שסברתי שהיא אמינה ומכובדת
זה לא המוצר היחידי שקניתי מהם אבל בהחלט האחרון
|
עלבון |
סוג הנזק : |
התנצלות |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
BSH שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|