פרטי התלונה

תלונות BSH

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס מחפיר נושא התלונה:
‏יום שני ‏28 ‏פברואר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
מכונת הכביסה שלי התקלקלה מספר פעמים
הזמנתי טכנאי של החברה שהגיע בכל פעם ,בדק את המכונה מס דקות והלך
המכונה המשיכה לא לעבוד וכך נאלצתי כל פעם להזמינו מחדש ולהפסיד כל פעם יום עבודה
היום הוא הגיע שוב ודיבר אלי בצורה מחפירה
הוא האשים אותי שאני "פתאום" מתקשרת כי עומד להגמר לי הביטוח
ודיבר אלי מאוד לא יפה
כשביקשתי ממנו לא לדבר אלי בצורה כאזת הוא אמר לי שהוא עצבני וכשהוא עצבני הוא יכול לדבר איך שהוא רוצה ומצדו אני יכולה להתלונן
אני מזועזעת
הייתי מוכנה לשלם במיטב כספי על מנת לקבל שירות טוב מחברה שסברתי שהיא אמינה ומכובדת
זה לא המוצר היחידי שקניתי מהם אבל בהחלט האחרון
עלבון סוג הנזק :
התנצלות פתרון נדרש :

BSH שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה