|
|
|
|
|
|
שרות גרוע |
נושא התלונה: |
יום רביעי 06 אפריל 2011 |
תאריך האירוע: |
אזור השפלה |
אזור: |
המלאכה 1, אזה"ת צפוני לוד |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
הזמנו 2 תבניות לתנור סימנס בתאריך 6.4.11 נאמר לנו שהמוצר יגיע תוך 7 ימי עסקים על בסיס זה הזמנו את המוצר על מנת שנהנה ממנו במהלך חג הפסח. כמובן שהמוצר לא הגיע וצלצלנו אליהם כל יום והבטיחו שיחזרו אלינו ואף פעם לא חזרו.
היום בתאריך 24.4.11 כמעט סוף החג והמוצר לא הגיע החברה טוענת שהמוצר בדרך וכמעט מגיע אלינו.
בגלל שלא קבלנו את התבניות לא יכלנו להשתמש בתנורים בפסח ואם השירות שלהם הוא כזה בנוגע להזמנת מוצרים נילווים למה אני צריכה לצפות כשתיהיה לי בעיה בתנור ואצטרך שירות טכנאי
בנוסף על מחיר ההזמנה שעומד על 400 ש"ח חוייבנו על משלוח בסך 30 ש"ח
מכיוון שאנו צריכים את המוצר לשנה הבאה ביטול העיסקה אינו רלוונטי והייתי מצפה לפיצוי.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
פיצוי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
BSH שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|