פרטי התלונה

תלונות BSH

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי מתן שרות למדיח כלים חדש שנקנה פגום נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏26 ‏אפריל ‏2011 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
מוזס נוח ויהודה 13 תל אביב כתובת:
תיאור הבעיה:
7.7.11
שלום,
ברצוני להתלונן על השרות הנוראי שקיבלתי מהספק בי.אס.אייץ. מכשירים ביתיים בע"מ -
משווקת ונותנת השרות למוצרי בוש בישראל.
בתאריך 26.4.11 רכשתי מדיח כלים מסוג בוש דגם EU5E040SMI מחנות אולסייל הרצליה.
כבר בשבוע הראשון לקבלת המדיח הבחנתי כי המכשיר אינו תקין , הכלים יצאו מלוכלכים לחלוטין לאחר
הפעלתו.
פניתי מיידית לספקית השרות – חב' בי.אס.אייץ והללו שלחו אלי טכנאי.
הטכנאי שביקר אצלי ביום 16.5.11 אמר כי מדובר במדיח חדש והתופעה המוזרה אמורה להסתדר אחרי
מס' הפעלות.
לא כך היה, המדיח המשיך לעבוד ולהוציא כלים מלוכלכים למרות שהקפדתי על איכות המלח, המבריק
וטבליית הניקיון בה השתמשתי.
פניתי שנית לחב' בי.אס.אייץ., באומרי כי המדיח עדיין אינו תקין, הללו הזמינו לי הפעם טכנאי בכיר.
בתאריך 12.6.11 הגיע הטכנאי הבכיר אלי הביתה ואישר נחרצות כי אכן המדיח אינו תקין.
הוא אמר שיעביר את הדוח שלו למנהל השרות הארצי בשם יעקב גרדוס שאמור לחזור אלי עם פתרון
הולם.
אדון יעקב גרדוס לא חזר אלי. מדי יומיים השארתי לו במרכז השרות הודעות, אך דבר לא עזר.
פניתי שוב אל מרכז השרות, והללו אמרו כי יש לשלוח בפעם השלישית טכנאי בכדי לאמת כי אכן המדיח
אינו תקין.
ביום 26.6.11 הגיע שוב טכנאי בכיר, וקבע באופן חד משמעי כי המדיח אינו תקין ואינו מנקה את
הכלים. הטכנאי אמר כי יעקב גרדוס צריך לחזור אלי עם פיתרון.
הסברתי לו שיעקב אינו מגיב להודעותי במרכז השרות וביקשתי את הטלפון שלו. הטכנאי סרב,
ואמר שהוא יפנה גם למנהל הישיר שלו ואחד מבין שניהם לבטח יחזור אלי.
מיותר לציין שאף אחד לא חזר אלי למרות אינספור ההודעות שהשארתי.
אני תקועה עם מדיח כלים חדש לא תקין, אף אחד ממרכז השרות לא מוכן לסייע לי.
ואני שואלת, האם זה השרות אותו חברת בוש נותנת ?
כיצד יתכן שלאחר הרכישה ספק השרות יתעלם באופן כה בוטה במקרה של רכישת מכשיר לא תקין ?

אני מקווה שתוכלו לסייע לי , להלן פרטי ההתקשרות עמי
שירלי יוגב
טל' 054-4963509
רח' איילת השחר 13 ת.ד. 8 אבן יהודה 40500
כספי סוג הנזק :
זיכוי כספי או החלפת המדיח פתרון נדרש :

BSH שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה