פרטי התלונה

תלונות BSH

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס ושירות גרוע משפיל נושא התלונה:
אביזמיל יהודה שם/כינוי:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כ4 חדשים קניתי בעפולה מחנות בשם "סופר סאן" מונה של בוש 8 ק"ג
לפני כ 8 ימים התקלקלה מכונת הכביסה ורק לאחר המון צעקות והמון שיחות.
הסכימו להביא אליי טכנאי שקבע כי הכרטיס האלקטרוני של המכונה התקלקל
וכי יש להזמין אחד והשירות לקוחות ייצור עמי קשר..
דבר שלא היה ולכן פניתי שוב היום לחנות שרכשתי ממנה וגם לשירות הלקוחות
ועד היום אני בלי מכונת כביסה..
רק לאחר שהפצרתי בבעל החנות ובשירות הלקוחות הצלחתי לגרום להם להזמין טכנאי חיצוני אשר יעביר אליי מכונה חלופית עד שיגיע הרכיב הנדרש..
ברצוני לציין כי אנשי החנות לפחות ניסו לעזור לי.
אך אנשי שירות הלקוחות מחברת DSH גרמו לי לתחושה של חוסר אונים השפלה ותחושה כי מי שיושב מאחורי הטלפון לא מבין אם מי הוא מדבר.
לא ייתכן מצב שאני קונה מכונה בסכום ניכר ואחר כך פשוט לא סופרים אותי כלקוח וכעט את צריך לרוץ אחרינו אם אתה רוצה עזרה.
אני רוצה שחברת בוש תדאג להעביר אליי מכשיר חדש במקום זה שהתקלקל.
מהסיבה הפשוטה שאני קניתי מכשיר חדש ובמקום להעביר אליי מכשיר חלופי העדיפו להשאיר אותי ללא מכשיר ובינתיים ערימות הכביסה בביתי הגיעו לכמות מאוד גדולה שעה שיש לי בבית ילד קטן ואישה בחודש שמיני.
עוגמת נפש סוג הנזק :
קבלת פיצוי ואו מוצר חדש פתרון נדרש :

BSH שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה