פרטי התלונה

תלונות BSH

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות גרוע מאד ורחוק מאד מלהיות מקצועי. נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏07 ‏פברואר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
ביום שישי התקלקלה מכונת הכביסה. השירות לא פעל עד יום ראשון. ביום ראשון בשמונה בבוקר התקשרתי כדי להזמין שירות. דחו אותי עד יום שלישי. בהזמנת השירות ציינתי מפורשות שצריך חגורה חדשה. שמעתי שהמנוע מסתובב והתוף לא . הסיבה היחידה שזה יכול לקרות זה שנקרעה חגורה. ביום שלישי , חמישה ימים לאחר התקלה הגיע אליי טכנאי. 15 דקות של התעסקות והוא יצא. במהלך ההתעסקות שלו התברר שהחגורה נפלה ממקומה. שאלתי אותו אם לא עדיף להחליף את החגורה, והוא ענה שאין צורך. 5 דקות לאחר שעזב, הפעלתי את מכונת הכביסה שהספיקה לעבוד 30 שניות בלבד. התקשרתי לטכנאי בבהילות וביקשתי ממנו לשוב . הוא טען שאין ברכבו חגורה אחרת למכונה. הייתי המום. עוד בפנייתי לשירות הבהרתי להם שמדובר בחגורה. קשה לי להאמין שהם מוציאים רכב שירות שאין לו חגורות חלופיות. או שהטכנאי שיקר לי והיו לו חגורות ברכב והוא התעצל לחזור . או שמהשרות מזלזלים בלקוח ושולחים טכנאי ללא חגורות למרות שנאמר מפורשות שמדובר בחגורה. המקרה חמור מאד היות וכל יום שהטכנאי מגיע כרוך בהמתנה של עד שעתיים. כעת עליי לשרוף עוד יום של המתנה בגלל הטעות שלהם.
אובדן ימי עבודה בזבוז זמן ועוגמת נפש. סוג הנזק :
פיצוי כספי או שווה ערך פתרון נדרש :

BSH שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה