פרטי התלונה

תלונות BSH

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סירוב בית העסק לבטל עיסקה ובקשה לקנס כספי גבוה נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏23 ‏מרץ ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
לא יודע, דרך האינטרנט כתובת:
תיאור הבעיה:
חברת ב.ס.א טלפון 03-6932100

בתאריך 23/3/06 רכשתי מדיח כלים מחברת ב.ס.א בסך 4.098 ש"ח
הרכישה בוצעה דרך האינטרנט בחברת וואלה שופס
קיבלתי את המדיח ביום המיועד, סגור, ועם מדבקה גדולה שאין לפתוח את המוצר אלא רק הטכנאי מורשה לפתוח אותו אחרת אאבד את האחריות על המוצר.
הגיע טכנאי, פתח את המוצר ונתגלה מחזה לא נעים, זה לא המדיח שאני רוצה!
אני רציתי מדיח רגיל וקיבלתי מדיח "בילד אין" שזה אומר מדיח ערום ללא דפנות ושיכבה עליונה שנכנס ומורכב לארונות המטבח.
יש לציין שלא השתמשתי במדיח כלל והוא חדש לחלוטין!
טילפנתי בו ביום לחברת ב.ס.א ע"מ לומר להם את הבעיה וקיבלתי תשובה שאינה מקובלת עלי: לדבריהם עלי לשלם 25% מערך המוצר עקב כך שברגע שהמוצר נפתח הוא נהפך להיות מוצר סוג ב' והחזרת מוצר מתבצעת רק אם המוצר באריזה המקורית.
כל טענותי לא עזרו, להלן טענותי בפני החברה :
א. זה איננו המוצר שהזמנתי .
ב. הרי אסור לי לפתוח את המוצר ע"מ שלא אאבד את האחריות אז כיצד אראה מה קיבלתי? איני קונה חתול בשק....
עקב סופ"ש הגיעו לקחת את המוצר לאחר יום עסקים 1 והשאירו לי תעודה המעידה כי החזרתי את המוצר.
פניתי לחברת ויזה ע"מ לבטל את העיסקה עם צירוף תעודת החזרת מוצר אך לדברי חברת האשראי מבחינה חוקית אסור להם לבטל עיסקה אלא אם כן בעל העסק שולח להם הוראה כזו.
נכון להיום 9/4/2006 חברת ב.ס.א אינה רוצה לבטל לי את העיסקה עד שאשלם 25% מערך המדיח, המדיח עלה 4,095 ₪

ברצוני לציין בנוסף כי ניסיתי את כל הדרכים להגיע לפשרה ללא הועיל:
הצעתי כי יחליפו לי את המוצר במוצר אותו אני רציתי אך תשובת מנהל המכירות היתה "איננו רוצים להתעסק עם לקוח כמוך, תחזיר את המוצר וזהו"
הצעתי כי אשלם 10 % מערך המוצר כי לדבריהם הם נפגעו כספית וכ'ו הם אינם מסכימים.
ביקשתי לראות חוזה חתום, לראות תקנון בוואלה שופס המחייב אותי על סכום כזה התשובה שקיבלתי היא "זה הסכם שנעשה על ידך בע"פ" ...

אין לי מה להוסיף בתקווה שתעזרו לי , מחר ה 10 לחודש ירד התשלום הראשון מהוויזה, ואין לי לכבוד החג לא כסף, לא מדיח שאני רוצה ולא מדיח שאיני רוצה.

בברכה

כספי סוג הנזק :
מוצר שאני רוצה או ביטול עיסקה. מוכן להתפשר על 10 % פתרון נדרש :

BSH שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה