|
|
|
|
|
|
יחס משפיל |
נושא התלונה: |
יום שישי 28 יוני 2013 |
תאריך האירוע: |
אזור חיפה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
קניתי 3 מכשירי חשמל השייכים לקבוצה והייתי צריך להזמין טכנאי כדי שיחבר את המכשירים..דיברנו עם נציגי החברה 3 פעמים וכל פעם נתקלנו ביחס משפיל ,פוגע,לא מנומס,מתנסה. אני לא מעת פעמים פונה לחברות שרות מתחומים שונים ואני לא מצליח להיזכר בדיבור כה מגעיל. לא אמליץ לאף אחד להיות לקוח של הדבר הזה שנקרא בי אס איץ
|
עלבון |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
BSH שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|