אספקת גז |
נושא התלונה: |
יום שלישי 08 אפריל 2014 |
תאריך האירוע: |
אזור חיפה |
אזור: |
חיפה |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
תלונתי נגד חברת אמישראגז. הזמנתי גז ב- 7.4.2013 - 2, ביקשתי לספק יום למחרת בבוקר, ציינתי שאהיה בבית, ביקשתי התראה מראש. מספר טלפון שלי עודכן במערכת (הפקידה שקיבלה את ההזמנה חזרה אלי אחרי ששיחה התנתקה). בבוקר 8.4.2014 התקשרתי לחברה, ציינתי שאני בבית וממתינה, ביקשתי טלפון של מי שמספק, קיבלתי טלפון, התקשרתי וביקשתי להתקשר כשמגיעים כדי שארד עם מפתחות של המנעול. בשעה 11:00 התברר שבלון הוחלף, המנעול נפרץ מבלי שפנו אלי. התקשרתי לחברה להתלונן, אמרו שיחזרו אלי ולא חזרו. אחרי צהרים חזרו המספקים ומשום מה שוב החליפו בלונים, השאירו שני בלונים פתוחים ללא מנעול. התקשרתי אליהם, ביקשתי לדאוג להתקין מנעול חליפי במקום זה שנפרץ, אמרו שאפנה לחברה. חייבת לציין שבכל שנה כשאני מחליפה בלון גז הסיפור חוזר על עצמו. או שלוקחים כסף על אספקה מהירה ומספקים באיחור או שפורצים מנעול, למרות שמבקשים בפרוש להודיע לפני שמגיעים. אני דורשת לתקנה מיידית של מנעול.
|
נזק לרכוש |
סוג הנזק : |
התקנה מיידית של מנעול ופיצוי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|