פרטי התלונה

תלונות שרות הוגן

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אספקת גז נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏08 ‏אפריל ‏2014 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
חיפה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
תלונתי נגד חברת אמישראגז. הזמנתי גז ב- 7.4.2013 - 2, ביקשתי לספק יום למחרת בבוקר, ציינתי שאהיה בבית, ביקשתי התראה מראש. מספר טלפון שלי עודכן במערכת (הפקידה שקיבלה את ההזמנה חזרה אלי אחרי ששיחה התנתקה). בבוקר 8.4.2014 התקשרתי לחברה, ציינתי שאני בבית וממתינה, ביקשתי טלפון של מי שמספק, קיבלתי טלפון, התקשרתי וביקשתי להתקשר כשמגיעים כדי שארד עם מפתחות של המנעול. בשעה 11:00 התברר שבלון הוחלף, המנעול נפרץ מבלי שפנו אלי. התקשרתי לחברה להתלונן, אמרו שיחזרו אלי ולא חזרו. אחרי צהרים חזרו המספקים ומשום מה שוב החליפו בלונים, השאירו שני בלונים פתוחים ללא מנעול. התקשרתי אליהם, ביקשתי לדאוג להתקין מנעול חליפי במקום זה שנפרץ, אמרו שאפנה לחברה. חייבת לציין שבכל שנה כשאני מחליפה בלון גז הסיפור חוזר על עצמו. או שלוקחים כסף על אספקה מהירה ומספקים באיחור או שפורצים מנעול, למרות שמבקשים בפרוש להודיע לפני שמגיעים. אני דורשת לתקנה מיידית של מנעול.
נזק לרכוש סוג הנזק :
התקנה מיידית של מנעול ופיצוי פתרון נדרש :

שרות הוגן שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה