פרטי התלונה

תלונות שרות הוגן

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקויauto, נושא התלונה:
אזולאי אסנת שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏17 ‏יוני ‏2015 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
תאריך:17/06/2015
- - חיוג פנימי למעבדה-2GSMART -0732151900
הנדון: תלונה בנוגע לשירות לקוי של חברת ג'יסמארט
בתאריך: 14/06/2015 , שוחחתי עם חברה ג'יסמארט לגבי תיקון הנייד שלי.
לאחר ששוחחתי עם נציג מטעם המעבדה, ובשקלול מתואם הכולל בתוכו שירות איסוף והחזרה של הנייד מביתי, בסך 250 ₪ הכוללים גם 100 ₪ שירות הנ"ל הסכמתי לשלוח אליהם את הנייד שלי לתיקון .
יש לציין כי בתאריך: 15/06/2015 התקשרתי לנדב והוא אמר לי שאהיה בבית משעה-12:00-14:00 שעה משוערת לאסוף את הנייד אליהם וכך עשיתי.
בתאריך: 16/06/2015 התקשרתי שוב לנדב והוא ביקש ממני את פרטי האשראי על מנת לבדוק אם יש אישור לחיוב , נתתי לנדב את הפרטים , וביקשתי ממנו להתקשר אלי במועד החיוב על מנת שמבחינתי אני יוכל להספיק לבקש שיחלקו לי את התשלום לפחות לשני תשלומים.
בתאריך : 17/06/2015 , התקשרתי לבדוק מה קורה עם התיקון ונדב הודיע לי שכבר חייבו אותי בתשלום אחד למרות שביקשתי לחייב בשני תשלומים.
כמו כן הוא הודיע לי שהנייד תקין ואני אמורה לתאם משלוח ביני לבין חברת "יו פי אס,
הוא נתן לי את המספר טלפון למרות שהתיאום משלוח היה אמור להיות התפקיד שלהם.
ניסיתי להתקשר לחברת יו פי אס, אך כשלא הצלחתי להבין לאיזה מס' במזכירה האלקטרונית ללחוץ ולשייך את הנושא התקשרתי אליו שוב על מנת שיסביר לי לאיזה מס' ללחוץ.
נדב אמר : " תלחצי על כל המספרים עד שתגיעי לתאום משלוחים.

כמו כן הוא אמר שאם לא אצליח לתאם עם המשלוחים של יו פי אס לא אקבל את הנייד שלי.
לא נאמר לי מלכתחילה שאני צריכה להתעסק בתאום משלוחים וכשביקשתי לדבר עם ההנהלה העביר אותי נדב לחברה אחרת ושם נודע לי שהם לא ההנהלה ולא מטפלים בנושאים כאלה.
אני מעוניינת להלין על כך ששילמתי 100 ₪ על שירות של איסוף והחזרה מביתי אך קיבלתי שירות לקוי ביותר.
אני מעוניינת לקבל את התשובה בנושא על מנת שאוכל לקבל את הנייד שלי בחזרה.

הנייד שלי:**********
האימייל שלי:

עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי כספי פתרון נדרש :

שרות הוגן שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה