פרטי התלונה

תלונות שרות הוגן

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות לקוי ומזלזל בחברת המזגנים "שרות הוגן" – סניף חיפה נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏23 ‏אוגוסט ‏2006 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
שד' ההסתדרות 163, חיפה כתובת:
חיפה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
1. בתאריך 12/2005 רכשנו אשתי ואני, מזגן מיני מרכזי של אלקטרה דרך חברת שרות הוגן, אשר התקינה אותו ואף נותנת אחריות של שנה להתקנה.
2. מאז ועד היום התגלו תקלות רבות במזגן (נזילות מים, התקנה לקויה של חברת המזגנים ועוד').
3. הזלזול ע"י חברת שרות הוגן החל מיד לאחר שסגרנו את העסקה (או יותר מדויק לאחר שהשלמנו את התשלום בויזה) – תיאמנו פעמים רבות טכנאי שלא הגיע, או הגיע באחור של 5 שעות – ללא התראה (פעם אף הגיע אלינו ב – 11 בלילה טכנאי שתואם לשעה -4!).
4. השיא של האדישות והחוצפה התרחש ביום 23/8:
א. לפני כחודש וחצי התגלתה נזילת מים חמורה במזגן המונעת שימוש בו – טכנאי מטעם שרות הוגן קבע שהבעיה נובעת עקב התקנה לקויה של שרות הוגן.
ב. הטכנאי תקן את התקלה תקן באמצעות – מסטיק!!! שאותו הדביק על אחד הצינורות.
ג. ביום ב' ה- 21/8 נגלתה שוב נזילת מים השארתי הזמנה במוקד השרות של החברה, וכיוון שימים אלו חמים במיוחד בקשתי לשוב אלי מהר ככל האפשר.
ד. יום למחרת כיוון שאף אחד מנציגי החברה לא התקשר, יצרתי שוב קשר עם הטכנאי שטיפל בי (סתיו), וקיבלתי את הבטחתו כי אחד מהטכנאים יגיע לביתי עוד באותו יום.
ה. אך אף טכנאי לא הגיע! יודגש כי באותו זמן שרר בחיפה עומס חום כבד, ולא ניתן לשהות בבית ללא מזגן.
ו. יצרתי באותו ערב קשר עם סתיו (בשעה 18:00) שהיה באותו זמן בבית לקוח, לברר מתי מגיע אותו טכנאי. תשובתו של סתיו היתה שאנחנו "חיים בסרט" אם אנו חושבים שהיום עוד יגיע טכנאי אלינו!
ז. המום מתשובתו של סתיו התקשרתי למחרת לדבר עם מנהל החברה ואף שלחתי פקס בנושא – המנהל מעולם לא חזר אלי חרף פניותי הרבות, והתעלם במכוון. מכעיס יותר מכל, שגם באותו יום (יום ד') לא הגיע טכנאי לביתי, אלא רק למחרת – כלומר יום ה'!!
ח. לבסוף ארבעה ימים לאחר שנתגלתה תקלה במזגן, אשר מקורה בהתקנה לקויה של שרות הוגן, הגיע הטכנאי, כל זאת כאשר ישנו עומס חום כבד.
ט. לאחר שהגיע הטכנאי, חשבתי כי הגיעו הקץ ליסוריי, אך מיד לאחר שהטכנאי סיים את עבודתו, החל המזגן להכבות מעצמו – תקלה שהופיעה פעם ראשונה לאחר שאותו טכנאי "טיפל" במזגן. תשובתה של החברה "שרות הוגן" – "תפנו לאלקטרה הם מטפלים בבעיה" – לא עזרו הפצרותי כי התקלה החלה מיד לאחר בקור הטכנאי.
5. לכן, אני כותב מכתב זה ביום שישי, בערב לח ודביק, כאשר בביתי מותקן מזגן חדש, באחריות, אך עקב זלזול, שרות מתחמק ולקוי, ומסכת שקרים מחברת המזגנים "שרות הוגן" *המתהדרת בשם מתחייב, ואף מתהדרת בתן תקן ישראלי לביצוע התקנות) – אינו תקין.
6. חשוב לציין כי באמנת השרות של שרות הוגן (המופיע באתר http://www.sherut-hogen.co.il/mashov.aspx)- מופיעים סעיפים כגון – חזרה למתקשר טלפונית תוך 24 שעות – לא בוצע!, חזרה למכתב שנשלח תוך יומיים מרגע שהתקבל – המכתב ששלחנו למנהל לא זכה לשום התייחסות!, אחור של עד 4 שעות בבקור טכנאי – היו פעמים שחיכינו 5 שעות ויותר.
7. אבקש את עזרתכם בנידון.
עלבון סוג הנזק :
תיקון מהיר של המזגן פתרון נדרש :

שרות הוגן שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה