פרטי התלונה

תלונות שרות הוגן

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זלזול נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
ב-16/10 הלכתי לסלקום על מנת לעשות עדכון גירסה למכשיר שלי מסוג nokia 6230i
אחרי שביררתי אם לא יימחקו לי זכרונות ולאחר שהובטח לי כי למכשיר ייעשה גיבוי מקיף שלחתי את המכשיר שלי לעדכון כמו כן לא הזהירו אותי שיש מצב ולו הקטן ביותר שייתכן ומידע שחשוב לי ייאבד כשעה אחרי זה כשכבר יצאתי מן הסניף גיליתי שנמחקו לי מספרי טלפון והזכרונות מהיומן התקשרתי לשירות הלקוחות ושם הובטח לי כי בכל סניף בארץ אני יכולה לעדכן מחדש את הפלאפון שלי
בנתיים ירדתי לחופשה באילת שם ניגשתי לסניף סלקום באותו הסניף אמרו לי שניתן יהיה לעדכן את המכשיר רק בסלקום שבהרצליה בשבעת הכוכבים (איפה שעשיתי את העדכון) כעסתי על כך שבסלקום בשירות הלקוחות הטלפוני אמרו לי משהו אחר והתקשרתי על מנת להתלונן - אז ניסו לפצות אותי לבנתיים וכמו כן הובטח לי כי יחזרו אליי ביום שבו אגש לסניף על מנת לברר שהכל הסתדר...
ביום שני ה- 23/10 ניגשתי לסניף שבהרצליה בשבעת הכוכבים ואכן תיקנו לי את הבעיה שהייתה בזכרונות של מספרי הטלפון ואחרי כמה דקות כששאלתי מה לגבי הזיכרונות שהיו לי ביומן הבחורה טרחה להודיע לי שהקובץ לא תקין אז אין מה לעשות היא אומנם ממש מצטערת אבל פשוט אין לה מה לעשות אז ביקשתי לדבר עם המנהל - לפי דעתי קיבלתי את האחמ"ש כי מנהל הוא ממש לא ואם כן אז אוי ואבוי לסלקום. הוא גם חייך חיוך נבוך ואמר שהוא גם ממש מצטער וגם לו אין מה לעשות אמרתי לו אם כך שאני רוצה שינתקו אותי כי אני לא מוכנה להיות בחברה שאין לי אמון בה ושאומרת לי דברים סותרים
התשובה שלו הייתה "שתמיד עצוב לאבד לקוח" ואז המשיך ואמר לבחורה טוב תסגרי איתה את העניינים...
אחרי כמה דקות ארוכות שבהם לא באו לקראתי לא ניסו להשאיר אותי ולמען האמת לא הראו טיפה אחת של יחס כאילו הייתי כלום בעיינם ניגשה אליי הבחורה ואמרה לי טוב איך את רוצה להתקדם מכאן אמרתי לה שאני לא יודעת הדבר היחיד שאני יודעת זה שאני לא רוצה להישאר לקוחה שלכם ואז שוב היא חזרה על המשפט אז איך את רוצה להתקדם מכאן בואי נזוז הלאה... ולא הציעה לי דבר לא ניסתה להרגיע אותי אף על פי שניתן היה לראות בברור את העצבים שלי (לא הפכתי כיסאות לא צעקתי כמו מטורפת אפשר היה פשוט לראות שמרוצה אני לא)
אני מוכרחה לציין שזה היה יחס מגעיל ומבזה בייחוד שיום קודם לכן קראתי כתבת פרסומת ענקית על זה שסלקום מקום ראשון בשירות...
כמו כן שירות הלקוחות הטלפוני לא חזר אליי על מנת לברר אם הכל הסתדר
אני מאוכזבת מהזלזול הזה בלקוח. מהדרך בה נפנפו אותי כאילו הייתי אוויר ובעיקר שלא נעשה אפילו המאמץ הקטן ביותר לנסות להשאיר אותי כלקוחה למרות שנראה היה בבירור עד כמה אני נסערת וכועסת וגם לאחר שאמרתי כי לא היה בכוונתי בתחילה לעזוב את החברה עדיין איש לא ניסה למנוע ממני את הרצון לעזוב
חוצפה לשמה!
גם של שירות הלקוחות הטלפוני וגם של שירות הלקוחות הפרונטלי בסניף שבשבעת הכוכבים בהרצליה
הסיבה שבגינה לא עזבתי את החברה במיידית היא מכיוון שדרשו ממני לשלם את מלוא הסכום עבור המכשיר בתשלום חד פעמי - סכום שלא נמצא ברשותי, ולכן לצערי אני נאלצת להישאר מנויה בחברה שאין לי בה אמון ושנותנת הרגשה כאילו לקוח קטן אינו נחשב...

שרות הוגן שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה