פרטי התלונה

תלונות שרות הוגן

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מוצר פגום נושא התלונה:
לוי אליס שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏09 ‏אוקטובר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
חיפה-קניון חיפה כתובת:
חיפה סניף חברה:
תיאור הבעיה:

חווית שירות גרועה בשילב

ברצוני לציין את אכזבתי הרבה משילב
רכשתי בשילב עגלת לאונג' של אינגליזינה בשווי 2000 ₪ (סכום לא מבוטל לדעתי).
העגלה הגיעה אליי לאחר שהורכבה בחנות.
היות והייתי אחרי ניתוח קיסרי הפעם הראשונה שהשתמשתי בה הייתה ביום הברית.
ניסיתי לסגור את העגלה כדי להכניסה לרכב אך ניתקלתי בקושי ולכן קראתי לשכן שלי חשבתי שהיות ואני חלשה מהלידה קשה לי אך גם השכן ניתקל בקושי מסויים והפעיל כוח רב כדי לסגור אותה
כשהגענו לאולם ניסינו לפתוח אותה וגם פה ניתקלנו בקושי רב לפתוח, ניזדדקתי לעזרה שוב של אדם נוסף כדי לפתוח את העגלה
היות והברית הייתה בקניון חיפה והחנות של שילב נימצאת מעל האולם עליתי ביום הכי חשוב לי לשילב שם ניסתה המוכרת לפרק ולהרכיב שוב את העגלה ולאחר שניתקלה בקושי קראה למנהלת החנות שלדבריה יש לתת לעגלה תקופת הסתגלות כדי שיהיה יותר קל בהמשך לפתוח ולסגור. ציינתי שתשובתה לא נשמעת הגיונית ויצאתי פגועה מהחנות
כעבור שבוע, חזרתי שוב לחנות והייתה שם מוכרת מאוד נחמדה בשם זהבה שקראה למנהלת החנות שוב שאחרי לחץ רב הסכימה להזמין לי עגלה חלופית ולשלוח את שלי לתיקון.
ואכן כעבור שבוע או יותר אנני זוכרת התקשרו אליי מהחנות שהעגלה החליפית הגיעה, הגעתי עם העגלה אך המנהלת לא הייתה שם ואחת העובדות שלא זוכרת את שמה התייחסה אליי מגעיל ואמרה לי שהעגלה ניראית לה בסדר גמור והיא לא מבינה למה אני מטרטרת את כולם בגלל עגלה
ניפגעתי מאוד מהיחס וכעסתי , היות ולא ייתכן שארכוש מוצר כלשהוא בכל כך הרבה כסף ואיאלץ לחזור לחנות מספר פעמים בפרק זמן כה קצר של פחות מחודש. ושוב עזבתי כעוסה ומתוסכלת מהחנות
כעבור כשבועיים פגשתי את המוכרת הנחמדה (זהבה) שטיפלה בי בתחילה והיא זכרה אותי ושאלה מדוע אני לא מגיעה לחנות, סיפרתי לה את שקרה לי והיא אמרה שתטפל בי שוב
היא אכן התקשרה אליי כעבור מספר ימים והזמינה שוב עגלה חליפית שאותה קיבלתי ושלחתי את החדשה שרכשתי לבדיקה.כמובן ציינתי שאני לא מעונינת בתיקון כי אם בהחלפה , עם כל הכבוד אני לא חושבת שאני צריכה להיטרטר עם תינוק בגיל חודש פלוס לחנות 3 פעמים ולהתלונן על עגלה חדשה שנירכשה בסכום לא מבוטל והכי הכי חשוב לסכן את הילד שלי בזמן שהוא יושב בה.
נאמר לי כי נציג שירות לקוחות יצור איתי קשר אך לא דובים ולא יער ,אף אחד לא התקשר.
אחרי שפניתי לשירות לקוחות ארצי וכתבתי מייל באתר התקשרו משילב בקניון חיפה ואמרו לי כי העגלה חזרה מ"תיקון" ואכן היה חסר בורג ועכשיו זה תוקן והכל בסדר. הסברתי כי אני לא מעונינת לקבל עגלה שעברה "תיקון" היות והיא חדשה .
מנהלת החנות שתשובתי לא מצאה חן בעיניה הרימה את קולה ואמרה לי לשאני מחוייבת להחזיר את העגלה החליפית והיא את שלה עשתה והודיעה לי להגיע לחנות
הרמתי את קולי חזרה ועניתי שתציין שאני את שלי אמרתי ואני כבר לא מעוניינת בזיכוי כי אם בהחזר כספי ופיצוי על היחס המזלזל
כמובן שמאז יותר משבוע אף אחד לא טרח להיתקשר אליי ולכן החלטתי לכתוב מכתב על כל מה שאירע לי ולפרסם אותו מדי יום באתר של שילב ובכלל בכל אתר ומקום שיתאפשר לי
אם המכתב הזה יגרום ללקוח אחד לא להיכנס לחנות ולרכוש את מוצרי שילב אז אני את שלי השגתי ואני מוכנה לוותר ולשכוח שהוצאתי 2000 ₪
אציין שאני כמובן כבר רכשתי עגלה נוספת חדשה ברשת מוצצים.
עוגמת נפש סוג הנזק :
זיכוי כספי פתרון נדרש :

שרות הוגן שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה