פרטי התלונה

תלונות דולי מחשבים

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות גרוע נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏22 ‏אוקטובר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תל אביב כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 04/10 בצעתי קניה של מחשב מGET IT לאחר קבלת פרטי ההזמנה הבנתי שהם הגורם המתווך וכי רכשתי את המוצר מחברת דולי מחשבים הסכום של המחשב ע"ס 2038 ₪ בתשלום אחד. בתאריך 08/10 התשלום בוצע ע"י החברה. לאחר 3 שבועות שלא קיבלתי את המוצא או טלפון מהחברה לתיאום ניסיתי ליצור קשר עם החברה השארתי מספר הודעות אך לא נענתי. בתאריך 22/10 הצלחתי לשוחח עם מנהל משמרת בחברה (וגם זה לאחר צעקות) נמסר לי שיחזרו אליי בהודעה לקראת סוף היום, קיבלתי מכתב מהחברה שאינם יכולים לספק את המוצר ולכן עליי לפנות לחברת דולי מחשבים וכן לחברת האשראי ע"מ לבטל את העסקה. בחברת דולי מחשבים עונים מחברת קישורית לשליחת הודעות והם אינם חוזרים להודעותיי. לאחר פניה למוקד השירות של ישראכרט נמסר לי שמכיוון שהתשלום בוצע בתשלום אחד החברה צריכה לבטל את העסקה מולם. לאחר שבישראכרט השאירו הודעה לחברה חזרו אליי עובדת משירות לקוחות ואני עד עכשיו לא מאמינה לצורת הדיבור וההתבטאות של העובדת שהזדהתה בשם שלי שלא הסכימה בשום פנים ואופן להעביר לי מנהל לאחר שדיברה בצורה מזעזעת ואמרתי לה שאני יתלונן עליה. היא אמרה לי שיחזור אליי מנהל אך כמובן שלא חזר.
כספי סוג הנזק :
החזר כספי מלא על המחשב ופיצוי הולם פתרון נדרש :

דולי מחשבים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה