פרטי התלונה

תלונות דולי מחשבים

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב בגין מוצר שלא סופק נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 22/10/06 רכשתי מחשב דרך אתר GETIT, מס' הזמנה 129692, כאשר הספקית היא חברת דולי מחשבים. ההתחייבות לאספקת המוצר הייתה תוך 14 ימי עסקים.הדבר הראשון היה, שביקשתי לפרוס את התשלום ל 36 תשלומים (וכך גם היה רשום בהזמנה באתר GETIT) אך להפתעתי חברת דולי ביצעה את העיסקה רק ב 12 תשלומים. התקשרתי אליהם על מנת להסדיר עניין זה לפני התשלום הראשון. פה התברר הדבר הראשון שגרם לי לפקפק בחברה. מי שענה לי, לא היו דולי מחשבים, אם כי מענה קולי שמספק שירותים למס' חברות שונות וביניהן דולי מחשבים. נאמר לי כי הם ישאירו את הפרטים שלי, ונציג מחברת דולי יחזור אליי. לאחר כ 3 שעות, אכן חזר אליי בחור אדיב, והסביר לי כי אני צודקת, זו אכן טעות שלהם, וכבר באותו רגע הוא יסדיר את התשלומים. בנוסף,ביקשתי לבדוק מה האפשרות שהמוצר יסופק לי במהרה. נמסר כי הם יעשו את כל המאמצים, אך אין הם יכולים להבטיח כי המוצר יסופק לפני תום ההתחייבות. יתר על כן, הביא לי אותו בחור 3 מספרים ישירים לדולי מחשבים על מנת שלהבא אני לא אצטרך לחכות שיחזרו אליי. קיבלתי את התשובה בהבנה, וחיכיתי למוצר שיגיע. לא נאמר לי באותה שיחה ששליחת המוצר עלולה אף להתעקב. יש כמובן לציין כי גם מס' התשלומים לא עודכן בסופו של דבר.
לאחר 14 ימי עסקים, המוצר עדיין לא הגיע. ביום הראשון הצלחתי להשיג רק את המענה הקולי שחזרו והשאירו הודעות לדולי מחשבים, אך הם לא חזרו אליי. הם התנצלו ואמרו שאכן חברת דולי לא עומדת בהתחייבות שלה. גם בטלפונים הישירים שניתנו לי קודם לכן, לא הייתה תשובה. התקשרתי מספר פעמים ביום, דיברתי עם המנהל של המענה הקולי, שהבטיח שיחזרו אליי בהקדם האפשרי. כעבור כמה ימים כאלו,, גם במענה הקולי לא הייתה תשובה. בנקודה זו החלטתי לבטל את העסקה, אך ידעתי שאני צריכה להשיג אותם על מנת לעשות זאת. לאחר כמה של ימים של חוסר מענה, ענה לי נציג ואמר שחברת דולי פשטה את הרגל. כמובן שבאותו רגע התקשרתי לחברת כרטיס האשראי, וביטלתי דרכם את התשלומים, זאת לאחר שתשלום 1 ע"ס 191 ש"ח כבר ירד.
לאחר בערך שבועיים (אם זכרוני אינו מטעני), חזרה אליי בחורה, אשר הציגה את עצמה מחברת דולי מחשבים, וטענה שעל מנת שיוכלו לטפל בתשלום שירד, עליי לשלוח לה את מספר החשבון שלי ופירוט של כרטיס האשראי בו מופיע החיוב, על מנת שהם יוכלו לראות שאכן ירד תשלום. כמובן שלא שלחתי לה את הפירוט מפאת החשש שיבצעו פעולות נוספות עימו. לאותה נציגה אמרתי שאני אחשוב על זה, וביקשתי ממנה להשאיר לי טלפון בו אוכל לחזור אליה. למחרת כבר לא הייתה תשובה באותו טלפון.
חשוב לציין כי עד היום אין תשובה באף לא אחת מהמחלקות המוצגות במענה הקולי.
אתר GETIT שלח לי מייל בתום תקופת ההתחייבות, בו נאמר כי דולי אינה עומדת בהתחייבותה לאספקה תוך 14 ימי עסקים, וכי הם ממליצים לבטל את העסקה. הם השאירו עוד 5 מספרים של הספק, שכמובן באף לא אחד מהם הייתה תשובה.
בנוסף, הם השאירו את הכתובת של הספק - דיזינגוף סנטר ברחוב דיזינגוף בת''א, קומה שניה חנות 216, אשר אינה תואמת את מקום החנות באתר של דולי - שינקין 35 ת"א.
לסיכום, גם נגבה ממני כסף על לא כלום, גם בזבזתי מזמני ומכספי על כל שיחות הטלפון, וגם התחלתי לפקפק בשאר אתרי הקניות באינטרנט.
תלונות נוספות של משתמשים נוספים ניתן למצוא בקישור http://community.walla.co.il/?w=/521/3116/11235991
בנוסף, הקורבנות הם לא רק הלקוחות הפרטיים אם כי גם חברת MICROSOFT אשר תובעים אותם. הכתבה על התביעה מופיעה בקישור הבא http://pc.bizportal.co.il/biznews02.shtml?mid=131004
בזבוז זמן, כספי סוג הנזק :
החזרת הכסף ששולם פתרון נדרש :

דולי מחשבים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה