פרטי התלונה

תלונות last minute travel

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הזמנה שגויה ללא הודעה נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏15 ‏נובמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
www.lastminutetravel.co.il כתובת:
תיאור הבעיה:
הזמנו דרך האתר הנ"ל מלון בהונולולו, הוואי. לאחר קבלת מייל המאשר את ההזמנה התקשרתי ווידאתי עם החברה בטלפון כי אכן התקבלה ואושרה ההזמנה במלון.ונאמר לי כי כל שעליי לעשות הוא לטוס (מרחק של חצי עולם) ולהגיע למלון, כאשר החדר בוודאות משוריין עבורי ועבור בעלי לכבוד ירח הדבש שלנו. כעבור יומיים טלפנתי למלון עצמו, ומסתבר כי הם מעולם לא שמעו על ההזמנה הזו וכי אינה קיימת במערכת. שוב התקשרנו לחברה , נאמר לנו כי יבררו ויחזרו אלינו... לאחר 6 (!) שעות אעפ"י שיידענו אותם כי יום למחרת אנחנו עתידים לנסוע, הם עדיין לא חזרו אלינו והתקשרנו בעצמינו. נאמר לנו כי חלה טעות אצל המלון (???), אין מקומות פנויים במלון זה וכי הם מנסים למצוא בעבורינו אלטרנטיבה אחרת. העניין היה בטיפול גם ביום הטיסה שלנו וגם היום, יומיים אחרי.... בינתיים הבנו כי אין על מי לסמוך ושהישועה לא תגיע מכאן, נכנסנו לאתר אמריקאי (אולי עליהם ניתן לסמוך יותר...) והזמנו מלון אחר. מכיוון שבשבוע הבא חל חג ההודיה, המלונות עמוסים, ומעלים מחירים עם כל יום שעובר. מעבר לבזבוז הזמן,העצבים וכמות נכבדה של שיחות טלפון שאנחנו יזמנו אל החברה ואל מלונות בהוואי, נאלצנו עכשיו לשלם בעבור מלון ברמה נמוכה יותר ממה שתכננו 500 דולר יותר ממה שסיכמנו עם החברה, מכיוון שפשוט עברו שלושה ימים והחג מתקרב...
כספי סוג הנזק :
פיצוי כספי או לפחות זיכוי בעבור חופשה במועד אחר (ה פתרון נדרש :

last minute travel שירות לקוחות

, תגובה:
דני גוסיס, מנכ"ל שם ותפקיד:
אנו נשמח לדון במקרה בדרך המקובלת בחברה. תגובה:
נא ליצור קשר עם מחלקת שירות לקוחות פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה